site
stats
پاکستان

ٹانگ کھینچنے والے ہماری نہیں ملک کی ٹانگ کھینچ رہے ہیں، وزیراعظم

گوجرہ: وزیراعظم نواز شریف کا کہنا ہے کہ اقتصادی راہداری کو متنازع نہ بنایا جائے، ٹانگ کھینچنے والے ہماری نہیں ملک کی ٹانگ کھینچ رہے ہیں پاکستان مشکلات سے نکل جائے گا تو سیاست کریں گے۔

وزیراعظم نے گوجرہ میں موٹروے ایم فور کے دوسرے سیکشن پر کام کا افتتاح کردیا، باسٹھ کلومیٹر طویل سڑک پر سترہ ارب روپے لاگت آئے گی۔ منصوبہ دو سال میں مکمل ہوگا۔

موٹر وے ایم سیکشن فور کے افتتاح کے موقع پر تقریب سے خطاب میں وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ موٹر وے ایم سیکشن فور پر کام کا آغاز کر کے بڑی خوشی ہو رہی ہے، موٹر وے پاکستان کا قیمتی اثاثہ ہے، اگر موٹر وے کی دیکھ بھال نہ کرتے تو تباہ ہو جاتی۔ موٹر وے پر دس سال کوئی توجہ نہیں دی گئی۔

انہوں نے کہا کہ خانیوال سے ملتان موٹر وے مکمل ہو چکی ہے جلد اس کا افتتاح کر دیا جائے گا۔

نواز شریف کا کہنا تھا کہ یک دوسرے کی ٹانگیں کھینچنا قومی ایجنڈا نہیں، کوئی گنجائش نہیں کہ ایجنڈا الگ الگ ہو، اپنا اپنا ایجنڈا ہوا تو منزل پرکب پہنچیں گے، ایجنڈاپاکستان کی ترقی ہونا چاہیے سب کو ایک ایجنڈے پر اکٹھا ہونا ہوگا ایک دوسرے کی ٹانگیں نہ کھینچیں ہماری ٹانگیں کھینچنا ملک کی ترقی کی ٹانگیں کھینچناہیں، مل کر ملک کو مشکلات سے باہر نکالیں پاکستان کوخوشحالی کی طرف لیکرجاناہوگا، سیاست پاکستان کی ترقی کےبعدکی جائے
2018تک پاکستان میں لوڈ شیڈنگ کا خاتمہ ہو جائے گا۔

انکا مزید کہنا تھا کہ چین نے ملکی تاریخ کی سب سے بڑی سرمایہ کاری کی۔ ملک کی خوشحالی ہی ہم سب کا ایجنڈا ہونا چاہئے، آج گوادر ترقی کر رہا ہے اور وہاں پورٹ بن رہی ہے، ہم سینٹرل ایشیا کے ممالک کے ساتھ اپنے تعلقات کو فروغ دے رہے ہیں.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top