site
stats
اہم ترین

نوازشریف آج رات تک وزارت عظمیٰ چھوڑنےکا فیصلہ کرلیں‘ خورشید شاہ

imran khan

سکھر : قومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف سید خورشید شاہ کا کہنا ہےکہ ہم اسمبلی تحلیل کرنے کا مطالبہ نہیں کرتے،چاہتے ہیں نیا وزیراعظم آئےاورحکومت اپنی مدت پوری کرے۔

تفصیلات کےمطابق سکھرمیں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے قومی اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ نے کہا کہ حکومت کھل کرسامنےآگئی ہے،عوام کےسامنےبےنقاب ہوگئی۔

خورشید شاہ نے کہا کہ وزیراعظم کو آج رات تک وزارت عظمیٰ چھوڑنے کا فیصلہ کرلینا چاہیے کیونکہ کوئی چیز چھپی نہیں رہی، سب سامنے آگیا ہے۔

قائد حزب اختلاف کا کہنا تھا کہ نوازشریف عقل سے کام لیں اورنیا وزیراعظم لے آئیں، اگر نوازشریف خود چلے جائیں تو ان کی کچھ عزت بچ جائے گی۔


روزنیا سیاسی تماشا لگانے والے ہوش کے ناخن لیں‘ شہباز شریف


خورشید شاہ کا کہنا تھا کہ ملک کا وزیراعظم اقامے پرمزدوری کررہا ہے،اب پاناما کیس کھلی کتاب کی طرح نظر آرہا ہے،کیس کلیئر تھا جس میں ججوں نے ایسے ریمارکس دیے جس کی ماضی میں مثال نہیں ملتی جبکہ نواز شریف کے خلاف 2 جج پہلے ہی فیصلہ دے چکے ہیں۔

اپوزیشن لیڈر کا کہنا تھا کہ چیلنج سے کہتا ہوں کہ جس دن فیصلہ ہوا ایک چڑیا بھی پر نہیں مارے گی۔

انہوں نےکہا کہ ظفر حجازی نے حکومت کے کہنے پر ٹیمپرنگ کی جس کے بعد حکومت نے ان کا ساتھ چھوڑ دیا، سپریم کورٹ کواس پرنوٹس لینا چاہیے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top