site
stats
پاکستان

وزیراعظم نواز شریف آج چارملکی کاسا کانفرنس میں شرکت کریں گے

دوشنبے: وزیراعظم میاں محمد نواز شریف آج تاجکستان میں چار ملکی کاسا کانفرنس میں شرکت کریں گے۔

تفصیلات کےمطابق تاجکستان کے دارالحکومت دوشنبے میں آج ہونے والی چار ملکی کاسا کانفرنس میں وزیراعظم نوازشریف کےعلاوہ افغانستان، کرغزستان اورتاجکستان کےصدور شریک ہوں گے۔

خیال رہےکہ گزشتہ روز وزیراعظم میاں نواز شریف کا کہنا تھا کہ پاکستان اور تاجکستان تاریخی اور ثقافتی رشتے میں بندھے ہوئے ہیں۔ دونوں ممالک دہشت گردی اور انتہا پسندی کے خاتمے کے لیے کام کر رہے ہیں۔


پاکستان اور تاجکستان کے درمیان کئی یادداشتوں پر دستخط


بعد ازاں پاکستان اور تاجکستان کے درمیان وفود کی سطح پر مذاکرات ہوئے جس میں وزیر اعظم نواز شریف اور تاجک صدر نے شرکت کی۔ دونوں ممالک کےدرمیان زرعی یونیورسٹی راولپنڈی سمیت دیگرمنصوبوں کی یادداشتوں پر دستخط ہوئے۔

تاجک صدر کے ساتھ مشترکہ پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم کا کہنا تھا کہ ہم تاجکستان کے ساتھ تعلقات کو مختلف شعبوں میں وسعت دینا چاہتے ہیں کیونکہ دونوں ممالک کے درمیان مختلف شعبوں میں تعاون کے وسیع مواقع ہیں۔

واضح رہے کہ وزیراعظم نوازشریف کا کہناتھاکہ پاکستان کاسا 1000 بجلی منصوبے کو اہمیت دیتا ہے جس کی وجہ سے دو طرفہ تعلقات میں مزید اضافہ ہوا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top