The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم نے یو این اور ممبر ممالک کو کشمیریوں سے کیا ادھورا وعدہ یاد دلا دیا

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان نے پانچ جنوری کے حوالے سے  اپنے ایک خصوصی پیغام میں کہا ہے کہ ہم اقوام متحدہ اور ممبر ممالک کو کشمیریوں سے کیے ادھورے وعدے کی یاد دلاتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم پاکستان نے ایک ٹویٹ میں کہا ہے کہ 5 جنوری 1949 کو اقوام متحدہ نے جموں و کشمیر کے عوام کے حق خود ارادیت کی ضمانت دی تھی، آج ہم انھیں اس وعدے کی یاد دلا رہے ہیں۔

واضح رہے کہ آج کنٹرو ل لائن کی دونوں جانب اور دنیا بھر میں مقیم کشمیری یوم حق خود ارادیت منائیں گے، وزیر اعظم عمران خان نے اس سلسلے میں سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر اپنے پیغام میں کہا یو این نے جموں و کشمیر کے عوام کے حق خود ارادیت کی ضمانت دی تھی لیکن کشمیری 73 برس سے وحشیانہ بھارتی قبضے کا سامنا کر رہے ہیں۔

وزیر اعظم نے کہا کشمیری عوام آج بھی حق خود ارادیت کے مطالبے پر قائم ہیں، اور ظالمانہ، غیر انسانی، غیر قانونی قبضے کے خلاف ڈٹ کر کھڑے ہیں، آزادی کی اس جدوجہد میں پاکستان بھی کشمیریوں کے شانہ بشانہ ہے۔

انھوں نے کہا عالمی برادری بھارتی فوج کی انسانی حقوق کی خلاف ورزی پر ایکشن لے، اور یقینی بنائے کہ کشمیریوں کو حق خود ارادیت حاصل ہو، یو این چارٹر اور سلامتی کونسل کی قراردادیں اس حق خود ارادیت کی ضمانت ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں