site
stats
پاکستان

وزیر اعظم عہدے سے مستعفی نہیں ہوں گے، خواجہ سعد رفیق

اسلام آباد : وفاقی وزیر خواجہ سعد رفیق نے پاناما فیصلے پر کہا ہے کہ جے آئی ٹی وزیراعظم کے مؤقف کی فتح ہے، نواز شریف کے استعفے کا مطالبے کو مسترد کرتے ہیں،عدالت سے پوراتعاون کریں گے، سازش کرنے والوں کو پھرمنہ کی کھانی پڑی۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا، اس موقع پر وزیر مملکت مریم اورنگزیب اور دانیال عزیز بھی موجود تھے، چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے خواجہ سعد رفیق نے کہا کہ سازش کرنے والوں کو پھر منہ کی کھانی پڑی، عمران خان خوابوں میں وزیراعظم بن چکے تھے۔

انہوں نے پاکستان کو نقصان پہنچایا ہے، جمہوریت کےخلاف سازشیں کرتے رہے، عمران خان نے 2013 کے انتخابات کو بھی تسلیم نہیں کیا۔ ان کو دھرنا ٹو میں بھی ناکامی نصیب ہوئی۔

سعد رفیق نے کہا کہ پاناما پیپرز کی کوئی قانونی حیثیت نہیں ہے، نوازشریف خود احتساب کیلئےعدالت میں پیش ہوئے، عدالت نےعمران خان کی وزیراعظم کو نااہل قرار دینے کی درخواست مسترد کردی، ن لیگ عدالت سے سرخرو ہوکر عوام کے سامنے آئی ہے، کارکن جمعہ کوشکرانےکےنفل اداکریں گے۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ اپوزیشن کی جانب سے نوازشریف کے استعفے کے مطالبے کو مسترد کرتےہیں، نوازشریف کیوں استعفیٰ دیں؟ وزیراعظم عدالت سےسرخرو ہوئے ہیں، اپوزیشن 2018کےانتخابات کی تیاری کرے، آئندہ انتخابات میں چاروں صوبوں میں حکومتیں بنائیں گے۔

+ان کا کہنا تھا کہ عمران خان اورشیخ رشید نےعدالت پردباؤ ڈالنے اور سپریم کورٹ پراثرانداز ہونے کی کوشش کی، درخواست گزاروں کےپاس قیاس آرائیوں کےسواکچھ نہیں تھا، عدالت ثبوت مانگتی رہی لیکن کچھ پیش نہیں کیاگیا، عمران خان کی تینوں درخواستیں مسترد ہوچکی ہیں ،عدالتی فیصلے پرمن وعن عمل کرنے کاوقت آگیا ہے، وزیراعظم نوازشریف نے ہی جےآئی ٹی تشکیل دینے کا حکم دیا تھا۔

انہوں نے کہا کہ کیا گریڈ18کےافسرکی کوئی قدرنہیں ہوتی؟، گریڈ18کے افسر کے آگے کھڑے ہونے میں کوئی شرم نہیں ہونی چاہیئے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top