The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم شہباز شریف کا سرمایہ کاری بڑھانے کیلئے اہم اقدام

اسلام آباد : وزیراعظم شہباز شریف نے سرمایہ کاری بڑھانے کیلئے ٹاسک فورس بنانے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا برآمدی صنعتوں کے خام مال پر تمام ٹیکس ختم کئے جائیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم شہباز شریف نے مختلف سیکٹرز میں سرمایہ کاری بڑھانے کیلئے ٹاسک فورس بنانے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا برآمدی صنعتوں کے خام مال پر تمام ٹیکس ختم کئے جائیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ سیاحت، فارما، آئی ٹی، ای کامرس پر ٹاسک فورس بنائی جارہی ہے، بڑے پیمانے پر مینوفیکچرنگ اور زراعت پر ٹاسک فورس بنائی جارہی ہے۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ حکومت ایکسپورٹ کوالٹی کی زرعی اجناس کی پیداوار یقینی بنا رہی ہے، تاریخ میں پہلی مرتبہ پالیسیوں کے تسلسل کی بات ہم نے کی ہے، ملکی معیشت اورعام آدمی کی فلاح سیاست سےبالاتر ہے۔

وزیراعظم سے امریکن بزنس کونسل کے وفد کی اسلام آباد میں ملاقات ہوئی ، ملاقات میں شرکا نے کہا حکومت کی پالیسیوں کی بدولت سرمایہ کاروں کا اعتماد بحال ہوا ہے، بجٹ سے پہلے حکومت کی تمام اسٹیک ہولڈرز سے مشاورت خوش آئند ہے۔

وزیراعظم شہبازشریف کی سرمایہ کاروں کے مسائل فوری حل کرنےکی ہدایت کرتے ہوئے کہا ایک ہفتے کے اندر تمام مسائل کا سدباب کرکے رپورٹ پیش کی جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں