The news is by your side.

Advertisement

تیل وگیس کے ذخائرسے بھرپورفائدہ حاصل کررہے ہیں، وزیراعظم

اسلام آباد : وزیر اعظم شاھد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ ساڑھے چار سال میں پاکستان نےتیل و گیس کے ذخائر سے فائدہ اٹھایا اور تیل و گیس کی کمپنیوں کو بہترین مواقع میسر ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں تیل و گیس سے متعلق کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا، وزیر اعظم نے کہا کہ ہم تمام وسائل کا بھرپور استعمال کررہے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ترقی کے ہدف کو پورا کرنے کیلئےتیل وگیس کے زیادہ وسائل درکار ہیں، تیل کے شعبے میں دس فیصد سے زائد کا ہدف حاصل کرنا چاہتے ہیں، اقتصادی شرح نمو کا ہدف چھ فیصد رکھا گیا ہے، پراعتماد ہوں تیل وگیس کی نئی کمپنیاں کارکردگی دکھائیں گی۔

ان کا کہنا تھا کہ نو ملین ٹن ایل این جی درآمد کی جارہی ہے، اگلے تین سال میں بیس ملین ٹن ایل این جی درآمد کرینگے، وزیر اعظم شاھد خاقان عباسی نے مزید کہا کہ سلامتی کے شعبے میں پاکستان نے بڑی کامیابیاں حاصل کی ہیں، سلامتی کی صورتحال بہتر ہونے سے ترقی کے مواقع بڑھیں گے۔


مزید پڑھیں: گوادرکا اقتصادی زون رواں سال مکمل ہوجائے گا، وزیر اعظم


علاوہ ازیں وزیراعظم شاہدخاقان عباسی کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس جاری ہے، اجلاس میں ممنوعہ اسلحے پرعائد پابندی سےمتعلق امور کا بھی جائزہ ليا جائے گا، اس کے علاوہ پی او ايف بورڈ ميں فنانشنل ايڈوائزر کی تعيناتی کی منظوری متوقع ہے، اجلاس میں مختلف ممالک کے ساتھ معاہدوں اورايم او يوز کی توثيق کی جائےگی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں