The news is by your side.

Advertisement

قائداعظم کےپاس فوج اورہتھیارنہیں بلکہ علم کی طاقت تھی‘ وزیراعظم

پشاور: وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا ہے کہ بابائے قوم قائد اعظم محمد علی جناح کے اصولوں کو اپنالیں توپاکستان کسی ملک سے پیچھے نہیں رہے گا۔

تفصیلات کے مطابق اسلامیہ کالج پشاور میں وزیراعظم شاہدخاقان عباسی نے قائداعظم کے یوم پیدائش پرتقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ قائداعظم کےپاس فوج اورہتھیارنہیں بلکہ علم کی طاقت تھی۔

انہوں نے کہا کہ فہم وفراست اورعلم کی بنیاد پر بابائے قوم قائداعظم نے مسلم حقوق کی جنگ لڑی۔

وزیراعظم پاکستان نے کہا کہ قائداعظم کواسلامیہ کالج سے دلی محبت تھی، انہوں نےتحریک پاکستان میں اسلامیہ کالج کے طلبا کی ہمیشہ تعریف کی۔

انہوں نے کہا کہ تعلیم کے بغیر ترقی ممکن نہیں اور تعلیم سے بہترکوئی سرمایہ کاری نہیں ہے ہمیں اپنا تعلیمی نظام بدلنے کی ضرورت ہے، ڈگریاں بانٹنے سے مسائل حل نہیں ہوں گے۔


بابائےقوم قائداعظم کے یوم ولادت پرصدرمملکت اوروزیراعظم کا پیغام


وزیراعظم نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بچوں کو معیاری تعلیم دی جائے، ایسی تعلیم کہ جب بچہ تعلیم مکمل کرے تو اس کے پاس صرف ڈگری نہ ہو بلکہ تعلیم بھی ہو۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کے ہرضلع میں یونیورسٹی بنانے کا تہیہ کررکھا ہے، تعلیم کےفروغ میں ہائرایجوکیشن کمیشن کا کردار بہت اہم ہے۔

وزیراعظم نے اسلامیہ کالج پشاور میں طلبا سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ احسن اقبال کے ہوتے ہوئے پریشانی کی کوئی ضرورت نہیں ہے، آپ کی جو بھی ضروریات ہوں گی وہ پوری کی جائیں گی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں