The news is by your side.

Advertisement

فیصلے کی گھڑی آ گئی‘وزیراعظم مستعفی ہوجائیں‘فاروق ستار

لاہور: ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ ڈاکٹر فاروق ستارکاکہناہے کہ پاکستان کے لیے بھی فیصلے کی گھڑی آ گئی ہے،نواز شریف مستعفی ہوجائیں۔

تفصیلات کےمطابق لاہور ہائی کورٹ بار میں خطاب کرتے ہوئے ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ ڈاکٹر فاروق ستار کا کہنا تھا کہ مشکل حالات کے باوجود بھی ایم کیو ایم پاکستان لاہور میں قائم ہے۔

فاروق ستار نےکہاکہ22اگست کی تقریر کےبعدہمارے لیے فیصلے کی گھڑی آئی،ہم نےفیصلہ کیا اورپیچھےمڑکرنہیں دیکھا،آج پاکستان کےلئے بھی فیصلے کی گھڑی آ گئی ہے،نواز شریف کےلیےمشورہ ہے کہ وہ مستعفی ہو جائیں۔

انہوں نے ہائی کورٹ بار کے موقف کی مکمل حمایت کرتے ہوئے کہا کہ انکوائری کو شفاف بنانے کے لیے وزیر اعظم کا مستعفی ہونا ضروری ہے۔

ایم کیو ایم پاکستان کےسربراہ کا کہناتھاکہ سیاست میں بادشاہت ایک عرصے سے قائم ہے،کسی بھی منتخب حکومت پر لازم ہےکہ آئین کی بالادستی کو قائم رکھے۔

فاروق ستار کا کہناتھاکہ مردم شماری کا فیصلہ سپریم کورٹ نےکیا،حکومتوں کا کام عدالتیں کررہی ہیں،اس لیے وفاقی حکومت کو مستعفی ہو جانا چاہیے تھا۔


اب نواز شریف ان کے کہنے پر استعفیٰ دے گا؟


ڈاکٹر فاروق ستار نے کہا کہ صوبائی حکومتیں بھی بلدیاتی انتخابات کروانےکےلیے ٹال مٹول کرتی رہیں،اس پر بھی سپریم کورٹ کو آنا پڑا۔

واضح رہےکہ ایم کیو ایم پاکستان کےسربراہ کا کہناتھاکہ حکومت کے سارے کام اگر سپریم کورٹ نے کرنے ہیں تو پھر حکومت گھر جائے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں