site
stats
پاکستان

لندن دہشت گردی : پاکستان سمیت عالمی رہنماؤں کی مذمت

اسلام آباد : وزیراعظم پاکستان میاں محمد نوازشریف نے لندن حملوں کی مذمت کرتے ہوئے کہاکہ دکھ کی اس گھڑی میں برطانوی عوام کے ساتھ ہیں۔

تفصیلات کےمطابق وزیراعظم نوازشریف نے لندن میں ہونے والی دہشت گردی کے واقعات پر مذمت کرتے ہوئے کہاکہ دکھ کی اس گھڑی میں برطانوی حکومت اور عوام کے ساتھ کھڑے ہیں۔

لندن حملوں میں انسانی جانوں کے ضیاع پر اظہار افسوس کرتے ہوئےوزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے کہاکہ ہماری ہمدردیاں برطانوی حکومت اورعوام کے ساتھ ہیں۔

انہوں نے کہاکہ دہشت گردی ایک بین الاقوامی ناسور بن چکا ہے اور دہشت گردی کے خاتمے کے لیےمل کر مربوط اقدامات کرنا ہوں گے۔

دوسری جانب پاکستان تحریک انصاف کےسربراہ عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پراپنے پیغام میں لندن حملوں کی مذمت کرتےہوئے کہاکہ متاثرہ افراد اور خاندانوں کے لیے دعاگو ہوں۔

ادھر دفترخارجہ نے لندن میں دہشت گردی کی شدید مذمت کرتے ہوئے پاکستان کی جانب سے حملے میں قیمتی جانوں کے ضیاع پرتعزیت کی ہے۔

لندن میں دہشت گردی کےواقعات پرامریکی صدرڈونلڈٹرمپ نے ردعمل کا اظہارکرتے ہوئے کہاکہ وہ برطانیہ کی ہرقسم کی مدد کرنے کے لیےتیار ہیں۔

میئر لندن صادق خان نے دہشت گردحملوں کی مذمت کرتےہوئے اسے بزدلانہ کارروائی قراردیا ہے۔انہوں نےکہاکہ ایسی بربریت کا کوئی جواز نہیں ہوسکتا۔

لندن : دہشت گرد حملوں میں‘7افراد ہلاک‘متعدد زخمی

واضح رہےکہ برطانوی دارالحکومت میں لندن برج اوربارو مارکیٹ میں دہشت گردی کےواقعات میں7 افراد ہلاک جبکہ متعدد زخمی ہوگئے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top