The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کی زیر صدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس آج ہوگا

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان کی زیر صدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس آج ہوگا، کابینہ بھارتی جارحیت، کشمیر کی تازہ ترین صورت حال کا جائزہ لے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی زیر صدارت آج ہونے والے وفاقی کابینہ کے اجلاس میں 12 نکاتی ایجنڈے پر غور کیا جائے گا۔

اجلاس میں کابینہ بھارت کے ساتھ تجارت معطل کرنے کی اصولی منظوری دے گی، کابینہ ارکان عوامی مفاد کے نئے اقدامات پر تجاویز پیش کریں گے۔

ذرائع کے مطابق کراچی، لاہور، ملتان پشاور میں کثیرالمنزلہ عمارتوں کی اجازت پر غور کیا جائے گا، کابینہ نیشنل فرٹیلائزر کارپوریشن کے چیف ایگزیکٹو کو ہٹانے کی منظوری دے گی۔

مزید پڑھیں: بھارت پلوامہ جیسے مزید واقعات کرائے گا، سرحد پر صورت حال خراب ہونے کا خدشہ ہے: وزیر اعظم

کابینہ کو احساس پروگرام پر عملدرآمد کے حوالے سے بریفنگ دی جائے گی، وفاقی کابینہ 2 ایئرلائن کمپنیوں کے لائسنس کی تجدید پرغور کرے گی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ کابینہ فیڈرل انسٹیٹیوٹ آف حیدرآباد کے قیام کی اصولی منظوری دے گی، قومی پیداواری ادارے کے بورڈ آف ڈائریکٹرز کے ناموں پر غور کیا جائے گا۔

وفاقی کابینہ کو وزارت مواصلات کی کارکردگی پر بریفنگ دی جائے گی، الائیڈ ہیلتھ پروفیشنل اینڈ پیرامیڈکس ایکٹ 2019 کے مسودے کی منظوری شامل ہے، کابینہ کو اب تک کے فیصلوں پر عملدرآمد کی رپورٹ بھی پیش کی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں