The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم کا دورہ کابل، دونوں ممالک کا دہشت گردی کو مشترکہ دشمن قرار دینے پر اتفاق

اسلام آباد: پاکستان اورافغانستان نے اس امر پر اتفاق کیا ہے کہ افغان مسئلے کا کوئی فوجی حل نہیں، واحد حل مذاکراتی اور مفاہمتی عمل ہے.

تفصیلات کے مطابق آج وزیراعظم شاہد خاقان عباسی افغان صدر اشرف غنی کی دعوت پر ایک روزہ دورے پرکابل پہنچے، جہاں انھوں‌ نے افغان صدر سمیت اہم سرکاری شخصیات سے ملاقاتیں کیں.

افغان صدر سے ملاقات میں وزیر اعظم نے کہا کہ دورہ کا اصل مقصد خطے میں قیام امن کو ممکن بنانا ہے، افغان مذاکراتی عمل کے لئے ہر تعاون کے لیے تیار ہیں، اس موقعے پر افغان صدر نے کہا کہ دونوں ممالک کو انسداد دہشت گردی کے لئے مشترکہ کوششیں کرنی چاہییں، ملاقات میں خواجہ آصف، گورنر کے پی کے اور مشیرقومی سلامتی موجود تھے۔

وزیراعظم کے دورے کابل کا اعلامیہ جاری کر دیا گیا ہے، جس کے مطابق دونوں ممالک نے افغان مسئلے کو مذاکرات سے حل کرنے پر اتفاق کیا. اعلامیہ کے مطابق وزیراعظم کے اس دورے پر دونوں ممالک کے درمیان وفود کی سطح پر مذاکرات ہوئے، جن میں‌ دہشت گردی کو پاکستان اور افغانستان کا مشترکہ دشمن قرار دیا گیا.

دورے کا اصل مقصد خطے میں قیام امن کو ممکن بنانا ہے، افغان مذاکراتی عمل کے لئے ہر تعاون کے لیے تیار ہیں

شاہد خاقان عباسی وزیر اعظم پاکستان

دونوں ممالک نے اپنی سرزمین ایک دوسرے کے خلاف استعمال نہ ہونے کے عزم کا اعادہ کیا اور ٹرانزٹ ٹریڈ سمیت تجارتی مسائل پر مذاکرات پر اتفاق کیا.

دونوں حکومتوں نے اس امر پر اتفاق کیا کہ پاکستان اور افغانستان کی ترقی اور استحکام ایک دوسرے سے منسلک ہے، پاکستان افغانستان کا مشترکہ اقتصادی کمیشن کا اجلاس جلد بلانے پر بھی اتفاق ہوا ہے۔ اعلامیہ کے مطابق چمن قندھار ریلوے لائن اور پشاورکابل موٹروے پر کام شروع  کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ 

پاکستان نے افغان صدرکے امن پسندانہ اقدامات اور طالبان کو مذاکرات کی دعوت دینے کے فیصلے کا خیرمقدم کیا۔ پاکستان نے افغان عوام کے لئے 40 ہزار ٹن گندم تحفے میں دینے کا اعلان کیا، وزیر اعظم پاکستان نے افغان برآمد کنندگان پراضافی ڈیوٹی معاف کرنے کا بھی اعلان کیا.

دورے میں‌ پاکستان افغانستان کا سول قیدیوں کے تبادلے کے لئے مذاکرات پراتفاق ہوا ہے. وزیر اعظم کی افغان صدراورچیف ایگزیکٹیو کو دورہ پاکستان کی دعوت دی ہے. وزیراعظم نے اس دورے میں‌ عبداللہ عبداللہ، گلبدین حکمت یار، استاد محمد محقق، پیر سید حمید گیلانی سے ملاقات کی.


وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کوافغان صدارتی محل میں گارڈ آف آنرپیش کیا گیا


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں