وزیراعظم کا دورہ چین : پی آئی اے کے دو بوئنگ طیارے مختص -
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کا دورہ چین : پی آئی اے کے دو بوئنگ طیارے مختص

کراچی : وزیر اعظم کے دورہ چین کیلئے پی آئی اے کے دو بوئنگ طیارے مختص کردیئے گئے، چھ روزہ دورے کے لئے مختص بوئنگ طیاروں سے پروازوں کا بیرون ملک کا آپریشن متاثر ہو گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم نواز شریف کل چین کا دورہ کریں گے جس کیلئے پی آئی اے کے دو بوئنگ طیارے مختص کردیئے گئے ہیں۔

وزیر اعظم کی پرواز پر تعینات چار پائلٹس میں سے دو انتظامی عہدوں پر موجود پائلٹس کیپٹن عزیر خان، کیپٹن نوید عزیز بھی شامل ہیں۔

ذرائع کے مطابق دونوں پائلٹس بالترتیب ڈائریکٹر فلائٹ آپریشنز اور ڈائریکٹرکارپوریٹ سیفٹی تعینات ہیں، کیپٹن نوید عزیز غیر ملکی خاتون کو کاک پٹ میں بلانے والے کیپٹن شہزاد عزیز کے کزن ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ دورے کے لئے دو طیارے مختص ہونے سے قومی ائر لائن کے فضائی آپریشن کے لئے مذید مشکلات پیدا ہوگئی ہیں، چھ روزہ دورے کے لئے مختص بوئنگ طیاروں سے پروازوں کا بیرون ملک کا آپریشن متاثر ہو گا۔

رجسٹریشن نمبر بی جی ایل پر مشتمل بوئنگ 777 طیارہ صبح وزیر اعظم کو لے کربیجنگ روانہ ہو گا، بی ایچ ایکس رجسٹریشن نمبر کا بوئنگ طیارہ کل لندن سے اسلام آباد پہنچنے کے بعد اسٹینڈ بائی ہو گا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ مذکورہ مختص طیارے امریکہ، یو رپ اور سعودیہ کی پروازوں پر آپرہٹ کئے جاتے ہیں، ائرلائن کے 11 میں سے ایک بوئنگ طیارہ مرمت کے لئے ہینگر میں موجود ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں