The news is by your side.

Advertisement

پلوامہ حملہ اوربھارت کےالزامات ، وزیراعظم عمران خان آج قوم سے خطاب کریں گے

اسلام  آباد : وزیراعظم عمران خان آج پلوامہ حملہ اوربھارت کےالزامات سے متعلق قوم سے خطاب کریں گے ، جس میں وزیراعظم بھارتی الزام تراشیوں کاجواب دیں گے اور بھارتی پروپیگنڈے کومستردکریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے سماجی رابطے کی ویب ساٗئٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا وزیراعظم عمران خان دوپہر ایک بجے پلواما واقعے اور ربھارت کےالزامات سے متعلق خطاب کریں گے۔

وزیراعظم عمران خان کاریکارڈشدہ ویڈیوبیان سرکاری ٹی وی سے نشرہوگا۔

وزیراعظم عمران خان اپنے خطاب میں قوم کواعتمادمیں لیں گے اور مقبوضہ کشمیرکی صورتحال پرگفتگو اور بھارتی مظالم کی مذمت کریں گے جبکہ بھارتی الزام تراشیوں کا جواب دیں گے اور بھارتی پروپیگنڈے کو مسترد کریں گے۔

وزیراعظم رواں ہفتے قومی سلامتی کمیٹی کا اجلاس بھی منعقد کریں گے۔

دوسری جانب وزہر خارجہ شاہ محمود قریشی نے اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل کو خط میں کہا ہے کہ  بھارت پلوامہ حملے کا الزام پاکستان پر لگا رہا ہے۔ بغیر تحقیقات کئے حملے کا تعلق پاکستان سے جوڑنا مضحکہ خیز ہے۔۔ نیٹ بھارت اپنی سیاست کیلئےجان بوجھ کرپاکستان مخالف بیان بازی کرکےفضا کشیدہ کررہا ہے۔

مزید پڑھیں : مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوجیوں پر حملہ پاکستان کا اظہار تشویش، بھارتی الزامات مسترد

یاد رہے گذشتہ ہفتے مقبوضہ کشمیر کے ضلع پلوامہ میں کار بم حملے میں42 بھارتی فوجی ہلاک اور متعدد زخمی ہوئے تھے، حملے کے فوری بعد بھارت نے پاکستان پر الزام تراشی کا سلسلہ شروع کردیا تھا۔

بعد ازاں پاکستان نے مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوجیوں کی ہلاکت کی مذمت کرتے ہوئے حملے پرتشویش کا اظہار کیا تھا اور کہا تھا ہمیشہ سے مقبوضہ وادی میں تشدد کی مذمت کرتے آئے ہیں، بغیر تحقیقات کے بھارتی میڈیا اور حکومت کے الزامات کومسترد کرتے ہیں۔

خیال رہے  پاکستان نے مشاورت کے لیے اپنے ہائی کمشنر کو واپس بلایا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں