The news is by your side.

Advertisement

تحریک عدم اعتماد: وزیراعلیٰ اور گورنر پنجاب کو اہم ٹاسک مل گیا

لاہور: وزیراعظم عمرا ن خان نےگورنر اور وزیراعلی پنجاب کو مشاورت سے کام کرنے پر زوردیا ہے۔

تحریک عدم اعتماد ناکام بنانے کا مشن لئے وزیر اعظم عمران خان ایک روزہ دورے پر لاہور پہنچے، جہاں انہوں نے ایوان وزیراعلیٰ میں گورنر پنجاب چوہدری سرور اور وزیراعلیٰ پنجاب سے ملاقات کی۔

ملاقات میں ملکی سیاسی صورتحال پر تفصیلی گفتگو کی گئی، وزیراعظم نے کہا کہ سیاسی محاذ پر پہلا اور اہم مرحلہ اسلام آباد ہے، حکومت سیاسی محاذ پر پر اعتماد اور مستحکم ہے، اپوزیشن کو ہر محاذ پر شکست ہو گی۔

ملاقات میں وزیراعظم نےگورنر اور وزیراعلی پنجاب کو مشاورت سے کام کرنےپر زور دیا اور پنجاب کےایم این ایز اور ایم پی ایز سےرابطے کا ٹاسک گورنر اور وزیراعلی کو سونپا۔

ذرائع کے مطابق اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ مرکز میں عدم اعتماد سے نمٹنے کے بعد پنجاب میں فیصلے کیے جائیں گے، اہم بیٹھک میں یہ بھی فیصلہ کیا گیا کہ ترین اور علیم خان گروپ سمیت ق لیگی ارکان سے روابط رکھےجائیں تاکہ بہتر فیصلہ ہوسکے۔

اس سے قبل اسلام آباد میں وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت پارٹی کی سینئر قیادت کا اہم اجلاس ہوا، جس میں تحریک عدم اعتمادسے نمٹنے سے متعلق مشاورت کی گئی۔

اجلاس میں سینئررہنماؤں نے موجودہ صورتحال سے نمٹنےکی تجاویز دیں اور عدم اعتماد کی تحریک کے قانونی پہلووں کا جائزہ لیا، سینئر رہنماوں نے بریفنگ میں بتایا کہ اپوزیشن کی تحریک کو ناکام بنائیں گے، اپوزیشن کے کئی ارکان ہمارا ساتھ دیں گے، ہم نےاپنا ہوم ورک مکمل کر لیا ہے، اپوزیشن کو کچھ دن خوش ہولینے دیں، سرپرائزدیں گے۔

اجلاس میں عمران خان نے اظہار خیال کرتے ہوئے کہا مجھے پتہ ہے کہ یہ کیا کرنےجارہے ہیں؟ یہ سارے ڈرے ہوئے ہیں، اسی لئے اکٹھے ہوگئے ہیں ، میرا پلان تیارہے، اب انہیں بتاؤں گا کہ سیاست کیسے کرتے ہیں؟

Comments

یہ بھی پڑھیں