The news is by your side.

Advertisement

فیصل آباد: ن لیگ کےیوسی وائس چیئرمین کا خواتین پروحشیانہ تشدد

فیصل آباد : صوبہ پنجاب کے شہر فیصل آباد میں مسلم لیگ ن کے یوسی وائس چیئرمین نے خواتین کو سرعام وحشیانہ تشدد کا نشانہ بنایا اور گھرپرقبضہ کرنے کی کوشش کی۔

تفصیلات کے مطابق سٹی کونسل کے وائس چیئرمین ملک عرفان نے فیصل آباد کی ریلوے کالونی میں مسلح ساتھیوں کے ہمراہ گھرپر قبضہ کرنے کی کوشش کی اورسامان اٹھا کرگلی میں پھینک دیا۔

مسلم لیگ ن کے وائس چیئرمین نے خواتین کو بدترین تشدد کا نشانہ بنایا جبکہ موقع پرموجود پولیس اہلکاروں نے نہ اسے گرفتار کیا اور نہ ہی روکنے کی کوشش کی۔

پولیس کا کہنا ہے کہ ملک عرفان سمیت 32 افراد کے خلاف مقدمہ درج کرکے 27 افراد کو گرفتار کرلیا گیا تاہم ن لیگ کے وائس چیئرمین نے 11 مئی تک عبوری ضمانت کرا رکھی ہے۔

خیال رہے کہ واقعے کے بعد کی ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ موقع پرپہنچنے والی پولیس ملک عرفان کو حراست میں لے کر تھانے کے بجائے پروٹوکول میں گھر پہنچا رہی ہے۔


لاہور: شادی میں جدید اسلحہ سے ہوائی فائرنگ‘ پولیس خاموش تماشائی

یاد رہے کہ گزشتہ سال 16 اکتوبر کو ن لیگی ایم این اے سہیل بٹ کے چھوٹے بھائی زوہیب بٹ اور اس کے گن مینوں کی جانب سے مناواں میں شادی کی تقریب میں جدید اسلحے سے اندھا دھند ہوائی فائرنگ کی گئی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں