The news is by your side.

Advertisement

زرتاج گل کی اسمبلی رکنیت خطرے میں پڑ گئی

اسلام آباد : مسلم لیگ (ن )ایم پی حنا پرویز بٹ نے زرتاج گل کے خلاف اسپیکر کو ریفرنس دائر کردیا، جس میں زرتاج گل کی اسمبلی رکنیت ختم کرنے کا مطالبہ کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان مسلم لیگ (ن )ایم پی حنا پرویز بٹ نے وزیر مملکت زرتاج گل کے خلاف اسپیکر کو ریفرنس دائر کردیا، حنا بٹ نے ریفرنس دستاویزات قومی اسمبلی سیکرٹریٹ میں جمع کروائی۔

ریفرنس میں حنا بٹ نے زرتاج گل کی اسمبلی رکنیت ختم کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا گیا زرتاج گل نے اپنے منصب کا غلط استعمال کیا۔

میڈیا سے با ت چیت کرتے ہوئے حنا بٹ نے کہاکہ زرتاج گل نے اپنے حلف کی خلاف ورزی کی ہے، شبنم گل کو نوکری دلوانے کے لئے زرتاج گل سے سفارش کی ، انھوں نے اتھارٹی کا غلط استعمال کیا۔

ن لیگی رہنما کا کہنا تھا کہ نعیم الحق نے اس لیٹر کو واپس لینے کا اعتراف کیا ، پی ٹی ائی والے اقربا پروری کے خلاف تھی ایسا کیوں نہیں ہے، زرتاج گل نے تاحال پی ایچ ڈی مکمل نہیں ہے، الیکشن کمیشن نے یہ ریفرنس اسپیکر کو جمع کروانے کا کہا تھا،اسپیکر قومی اسمبلی سے کہا ہے کہ زرتاج گل کے خلاف کارروائی کی جائے۔

مزید پڑھیں : بہن کی نیکٹا میں تعیناتی : زرتاج گل کی نااہلی کیلئے درخواست دائر

یاد رہے اس سے قبل مسلم لیگ ن نے وزیر مملکت برائے موسمیاتی تبدیلی زرتاج گل کی نااہلی کیلئے الیکشن کمیشن میں درخواست دائر کی تھی ، درخواست میں موقف اختیار کیاگیا تھا کہ وفاقی وزیر نے عہدے کا غلط استعمال کرکے حلف کی خلاف ورزی کی، زرتاج گل نے اپنی بہن کو نیکٹا میں تعینات کرنے کیلئے اثررسوخ استعمال کیا اور جھوٹ بولا کہ انکی بہن میرٹ پر پورا اترتی ہیں۔

الیکشن کمیشن کے باہرمیڈیا سےگفتگو کرتے ہوئے حنا پرویزبٹ کاکہناتھا کہ زرتاج گل کے خلاف درخواست کسی ایک شخص کے خلاف نہیں ، بلکہ ایک دغا باض گروہ کے خلاف ہے یہ اپنی حرکتوں سے خود بے نقاب ہو رہے ہیں۔

ن لیگی رہنما نے کہا تھا زرتاج گل نے اپنے اختیارات کا غلط استعمال کیا ، حلف کی خلاف ورزی کی، وہ ایم این اے اور وزیر بننے کے قابل نہیں زرتاج گل کو نااہل قرار دیا جائے ، عمران خان میرٹ کے نعرے لگاتے رہے ہیں ایک پروفیسر کیسے نیکٹا کی ڈائریکٹر بن سکتی ہے۔

واضح رہے زرتاج گل وزیر کی اسسٹنٹ پروفیسر بہن شبنم گل کو ڈائریکٹر نیکٹا تعینات کرنے متعلق خبریں منظر عام پر آئی تھیں۔

بعد ازاں وزیراعظم عمران خان نے وفاقی وزیر زرتاج گل کی بہن کی بطور ڈائریکٹر نیکٹا تعیناتی کا سختی سے نوٹس لیتے ہوئے ادارے کو لکھے گئے خط سے وفاقی وزیر کو دستبردار ہونے کی ہدایت کی تھی۔

وزیراعظم کے نوٹس کے بعد زرتاج گل نے تقرری کے لئے لکھا گیا خط واپس لے لیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں