ہمارا جینا مرنا نوازشریف کے ساتھ ہے، انجینئرامیرمقام -
The news is by your side.

Advertisement

ہمارا جینا مرنا نوازشریف کے ساتھ ہے، انجینئرامیرمقام

پشاور : انجینئرامیر مقام کا کہنا ہے کہ ہمارا جینا مرنا نواز شریف کے ساتھ ہے،نوازشریف کو پاکستان کا وزیراعظم اور ن لیگ کا قائد مانتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق رہنما مسلم لیگ ن انجینئر امیر مقام نے رہائشگاہ سے قافلے کے ہمراہ روانگی کے موقع پر کہا کہ میاں نوازشریف کوپاکستان کا وزیراعظم اور ن لیگ کاقائد مانتے ہیں ۔عمران خان دیکھ لے کہ عوام کس کےساتھ ہے۔ ہمارا جینا مرنا نوازشریف کے ساتھ ہے۔

انجینئر امیر مقام نے کہا کہ ہمارا جینا مرنا نوازشریف کے ساتھ ہے۔ آج خیبرپختونخوا کے عوام دکھائیں گے وہ کس کے ساتھ ہیں، آج نوازشریف کے استقبال کیلئے عوام کا سمندر آمڈ آئے گا۔


مزید پڑھیں : خیبرپختونخواہ کےعوام صوبےمیں نوازشریف کی قیادت میں حکومت چاہتے ہیں، امیر مقام


مسلم لیگ ن کے رہنما کا کہنا تھا کہ ہمارے ساتھ خیبر پختونخوا حکومت کی مشینری نہیں ہے، پرویزخٹک، وزرا سرکاری مشینری کیساتھ اسلام آباد گئے تھے۔ سیاست کرنے کیلئے عوام میں جانا ہوتا ہے۔

انکا مزید کہنا تھا کہ ہم اپوزیشن کے پابند نہیں، اپنے قائد کے حکم پر جارہے ہیں، پاکستان کے عوام آج بھی کہتے ہیں ہماراقائد نوازشریف ہے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں