site
stats
پاکستان

عمران خان یہودیوں کے ایجنٹ ہیں، اس میں دوسری رائےنہیں،حنیف عباسی

اسلام آباد : مسلم لیگ ن کے رہنما حنیف عباسی نے کہا کہ عمران خان نے جعلی دستاویزات جمع کرائیں، عمران خان یہودیوں کے ایجنٹ ہیں، اس میں دوسری رائے نہیں۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ کے باہر میڈیا سے بات کرتے ہوئے مسلم لیگ ن کے رہنما حنیف عباسی کا کہنا تھا کہ عمران خان نے کیری پیکرمیں بھی قربانی نہیں دی تھی، عمران خان نےہمیشہ پاکستان کو بیچا۔

حنیف عباسی  نے کہا کہ عمران خان نے جعلی دستاویزات جمع کرائیں، عمران خان محب وطن ہیں تو سامنے آئیں، عمران خان یہودیوں کے ایجنٹ ہیں، اس میں دوسری رائےنہیں، ششماکمار ممبئی کی مالدار خاتون ہے وہاں سے بھی فنڈز لیےگئے۔

مسلم لیگ ن کے رہنما نے عمران خان کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ عمران خان صاحب آپ پاکستان کے لئے قربان نہیں ہوں گے۔

انھوں نے مزید کہا کہ عمران خان پاکستان کوعدم استحکام کی طرف دھکیلناچاہتےہیں، خان صاحب نے چیف جسٹس کو برا بھلا کہا، پی ٹی وی پر حملہ کیا۔

پی ٹی آئی بری طرح پھنس چکی ہے، دانیال عزیز

مسلم لیگ ن کے رہنما دانیال عزیز کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی بری طرح پھنس چکی ہے، پارٹی ختم ہونے کو ہے اس لئے پی ٹی آئی الیکشن سے بھاگ رہی ہے، عمران خان کی کوشش ہے کہ ملک میں جمہوریت مضبوط نہ ہو۔

دانیال عزیز نے کہا کہ عمران خان نے کاغذات کے مطابق 195امریکیوں سے فنڈ لئے، نوازشریف کے کیس میں تسلیم کیا گیا کہ تنخواہ وصول نہیں کی گئی، تیار کردہ چیز کی پکڑ سپر یم کورٹ میں ہورہی ہے، عمران خان کا وکیل مان چکا ہے، نیازی سروسز ظاہر نہیں کی گئی تھی۔

انکا مزید کہنا تھا کہ ہمارے وکیل نے آج کیس کی سمت کی نشاندہی کی، نیب کے 179کیسز میں ہل میٹل یامے فیئر کا کوئی کیس نہیں۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top