بلاول صاحب آپ تو بچے ہیں ،بڑے بڑے لوگ نوازشریف کا استعفیٰ نہیں لے سکے،طلال چوہدری -
The news is by your side.

Advertisement

بلاول صاحب آپ تو بچے ہیں ،بڑے بڑے لوگ نوازشریف کا استعفیٰ نہیں لے سکے،طلال چوہدری

اسلام آباد : مسلم لیگ ن کے رہنما طلال چوہدری کا کہنا ہے کہ بڑے بڑے لوگ نوازشریف کااستعفیٰ نہیں لے سکے، بلاول صاحب آپ تو بچے ہیں جبکہ دانیال عزیز نے کہا کہ عمران خان دہشتگردی کے کیس میں اشتہاری ہیں ، اخلاقی جواز کا درس ہمیں نہ دیا جائے ہمیں سب پتہ ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاناما جے آئی ٹی کی سماعت ختم ہونے کے بعد سپریم کورٹ کے باہر مسلم لیگ ن کے رہنما طلال چوہدری نے میڈیا سے گفتگو میں کہا کہ معاملہ اب عدالت میں ہے کیا آپ کو ججز پر اعتماد نہیں، وزیراعظم سے استعفیٰ مانگا جارہا ہے، ہم تو عدالت یں پیش ہورہے ہیں۔

طلال چوہدری نے کہا کہ صبح صبح سیاسی لولے لنگڑے سپریم کورٹ کے سامنے لائن لگا لیتے ہیں، جیسے کوئی لنگر تقسیم ہورہا ہے، آپ کو سیاسی لولے لنگڑے عوام نے کیا ہے، وزیراعظم نہ بن پانے والے اب عدالت سے امید لگائے بیٹھےہیں، سیاسی یتیم عدالت سے انصاف نہیں اقتدار لینے آتے ہیں۔

لیگی رہنما کا کہنا تھا کہ بڑے بڑے لوگ نوازشریف کا استعفیٰ نہیں لے سکے، بلاول صاحب آپ تو بچےہیں آپ کےبڑےبھی استعفیٰ نہیں لے سکے، سازش کے تانے بانے بیرون ملک سے ملتے ہیں ، بلاول اور عمران اس سازش کی کٹھ پتلیاں ہیں۔

انھوں نے مزید کہا کہ گلی گلی میں شور ہے نیازی کے پیچھے کوئی اور ہے، پیپلزپارٹی کے پاس کرپشن کے سائنسدان ہیں، جےآئی ٹی خودقانون کی خلاف ورزی کرتی رہی، خلاف قانون رشتے داروں کو ٹھیکہ دیا۔

عمران خان دہشتگردی کے کیس میں اشتہاری ہیں ، دانیال عزیز

مسلم لیگی رہنما دانیال عزیز نے سپریم کورٹ کے باہر میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا کہ عمران خان عدالتوں اور الیکشن کمیشن میں جواب نہیں دے رہے، عمران خان دہشتگردی کے کیس میں اشتہاری ہیں ، اخلاقی جواز کا درس ہمیں نہ دیا جائے ہمیں سب پتہ ہے۔

دانیال عزیز کا کہنا تھا کہ کیا پیپلزپارٹی نے ڈاکٹر عاصم حسین سے عہدہ واپس لیا، ڈاکٹرعاصم حسین کے خلاف نیب کے کیسز چل رہےہیں، جتنی بھی دستاویزات ہیں وہ قابل سماعت نہیں ہیں، جے آئی ٹی رپورٹ میں کچھ نہیں نکلا تو کہہ رہے ہیں ہتھکڑی لگا کر جواب دو۔

انھوں نے کہا کہ عوام کو سب سمجھ آرہا ہے اور قوم پورے معاملے کو دیکھ رہی ہے، ہمیں معلوم ہے اس سازش کے پیچھے کون ہے، یہ سب کچھ 2018کیلئے ہورہا ہے، عوام کی رائےختم کرنے کیلئے دھرنے دیئے گئے تھے۔

ن لیگی رہنما کا کہنا تھا کہ جے آئی ٹی رپورٹ تعصب پر مبنی ہے ، جے آئی ٹی نے قطر کے بجائے دوسرے ملکوں کو خط لکھے، جو دستاویزات ان کے پاس تھے وہ جمع کرائےگئے، اسلام آباد پولیس کی رپورٹ ہے، جگہ جگہ عمران خان کیلئے چھاپے مارے گئے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں