The news is by your side.

Advertisement

ن لیگی قیادت آج اپنا بویا کاٹ رہی ہے، شبلی فراز

اسلام آباد : وفاقی وزیر اطلاعات شبلی فراز نے مسلم لیگ نواز کی قیادت سے متعلق کہا کہ سیاست کو کاروبار کا ذریعہ بنانے والے عوام کو مزید گمراہ نہیں کرسکتے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر اطلاعات شبلی فراز نے سابق حکمران جماعت مسلم لیگ نواز سے متعلق گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ن لیگی قیادت آج اپنا بویا کاٹ رہی ہے، انہوں نے ن لیگی قیادت کو مشورہ دیا کہ بے گناہ ہیں تو فکر کس بات کی؟ سوالوں کے جواب دے دیں۔

شبلی فراز کا کہنا تھا کہ لمبی پریس کانفرنس ثبوت ہیں کہ نواز لیگ کے پاس قانونی دفاع نہیں ہے، سیاست کو کاروبار کا ذریعہ بنانے والے عوام کو مزید گمراہ نہیں کرسکتے۔

وفاقی وزیر اطلاعات کا مزید کہنا تھا کہ وزیر اعظم عمران خان کرونا وائرس کی عالمی وبا سے لڑ رہے ہیں جبکہ مسلم لیگ نواز صرف عمران خان پر برس رہی ہے، وزیر اعظم کے فیصلوں کا محور عوام اور ان کی صحت اور سہولتوں کی فراہمی ہے۔

اس سے قبل شبلی فراز نے کہا تھا کہ فراز شریف برادران کرونا وائرس کی آڑ میں سیاست کا کھیل کھیلنے کی کوشش نہ کریں، خواجہ آصف کا بیان بھرے پیٹ فارسی بولنے کے مترادف ہے۔

شریف برادران کورونا کی آڑ میں سیاسی کھیل کھیلنے کی کوشش نہ کریں، شبلی فراز

شبلی فراز نے کہا تھا کہ قوم خراب معیشت کا ذمے دار ماضی کے کرپٹ حکمرانوں کو سمجھتی ہے، معیشت ٹھیک کرنے کے لیے خواجہ آصف صاحب اپنی قیادت کو راضی کریں تاکہ خواجہ صاحب کی قیادت بیرون ملک رکھا سرمایہ واپس لے آئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں