The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں حکومت سازی، ق لیگ نے ن لیگ کو انکار کر دیا، تحریکِ انصاف کا ساتھ دینے کا فیصلہ

لاہور: پنجاب میں حکومت سازی کے سلسلے میں مسلم ن لیگ کے رابطہ کرنے پر ق لیگ نے صاف انکار کرتے ہوئے پی ٹی آئی کا ساتھ دینے کا فیصلہ کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق ق لیگ کی طرف سے حکومت سازی میں تحریک انصاف کا ساتھ دینے کے فیصلے کے بعد ن لیگی رہنما مایوس ہو گئے ہیں۔

پنجاب میں حکومت سازی سے متعلق پی ٹی آئی کا ساتھ دینے کا فیصلہ چوہدری شجاعت حسین کی سربراہی میں کیا گیا، مشاورت میں فیصلہ کیا گیا کہ پی ٹی آئی سے اتحاد مزید مضبوط بنایا جائے گا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ق لیگ مرکز اور پنجاب میں پی ٹی آئی کا ساتھ دے گی، ق لیگی رہنماؤں کا کہنا تھا کہ ن لیگی قیادت نے ہمیشہ مفادات کے لیے رابطہ کیا۔

ذرائع کے مطابق مسلم لیگ ن کے رہنما اور سابق قومی اسمبلی اسپیکر سردار ایاز صادق نے پارٹی کے فیصلے کے بعد ق لیگی قیادت سے رابطہ کیا تھا۔

پنجاب میں حکومت کا حق ہمارا ہے، اپوزیشن بننے کے بارے میں سوچا بھی نہیں، خواجہ سعد رفیق

ذرائع نے یہ بھی کہا ہے کہ مسلم لیگ ن کی طرف سے ق لیگ کو پنجاب میں ان کی مرضی کا عہدہ دینے کی پیش کش کی گئی تھی تاہم اسے مسترد کیا گیا۔

واضح رہے کہ پنجاب میں حکومت سازی کے لیے تحریکِ انصاف نے حتمی فیصلہ کرلیا ہے، پی ٹی آئی حکومت سازی کی پوزیشن میں آ چکی ہے، صوبے میں حکومت بنانے کے لیے ن لیگ اور پی ٹی آئی کے درمیان مقابلہ حتمی مراحل میں داخل ہوگیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں