The news is by your side.

Advertisement

سینیٹ میں ن لیگ کا حمایت یافتہ امیدوار کامیاب، مریم نواز اور رانا ثنا اللہ کی کارکنوں‌ کو مبارکباد

لاہور: مسلم لیگ ن کے سینیٹر نہال ہاشمی کی نااہلی کی صورت میں خالی ہونے والی نشست پر غیر سرکاری غیر حتمی نتیجے کے مطابق پنجاب اسمبلی سے ن لیگ کے حمایت یافتہ امیدوار اسد اشرف سینیٹ کے لئے منتخب ہوگئے۔

مسلم لیگ ن کے اسد اشرف نے 298 ووٹ حاصل کئے، پی ٹی آئی کی ڈاکٹر زرقا 38 ووٹ حاصل کرسکیں۔

دراڑیں ڈالنے والی قوتوں کے لیے یہ نتیجہ نوشتہ دیوار ہے، رانا ثناء اللہ

اسد اشرف کی جیت پر صوبائی وزیر قانون رانا ثناء اللہ نے کہا ہے کہ نتیجہ ثابت کرتا ہے ن لیگ نواز شریف، شہباز شریف کی قیادت میں متحد ہے۔

انہوں نے کہا کہ دراڑیں ڈالنے والی قوتوں کے لیے یہ نتیجہ نوشتہ دیوار ہے، مسلم لیگ کے امیدوار کو 309 ووٹ پڑے ہیں، ن لیگ کے 310 کے مقابلے میں 313 ووٹ بنتے ہیں، ڈاکٹر زرقا کو 38 ووٹ پڑے ہیں، ایک ووٹ ضائع ہوا۔

بڑی جماعت کو انتخابی عمل سے باہر رکھنے کی سازش ناکام ہوگئی، مریم نواز

دوسری جانب سابق وزیر اعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر کہا کہ ن لیگ اور جمہوریت کے شیروں کو مبارک، سب سے بڑی جماعت کو انتخابی عمل سے باہر رکھنے کی سازش ناکام ہوگئی۔

مریم نواز نے مزید کہا کہ پلاننگ اللہ کی چلتی ہے، مسلم لیگ ن کے ہر ممبر نے پارٹی کو ووٹ دیا، سوائے ناکامی و ادارے کی رسوائی آپ کو کیا ملا جماعت کا نام، نشان چھین کر۔

یہ پڑھیں: الیکشن کمیشن نے نہال ہاشمی کو سینیٹ کی نشست سے ڈی نوٹیفائی کردیا

یاد رہے کہ توہین آمیز تقریر کیس میں نااہلی کے فیصلہ پر الیکشن کمیشن نے نہال ہاشمی کو سینیٹ کی نشست سے ڈی نوٹیفائی کردیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں