The news is by your side.

Advertisement

ن لیگی کارکن ووٹ کی عزت نوٹ کے ذریعے خاک کرنے میں مصروف، ویڈیو وائرل

حافظ آباد: ووٹ اور ووٹر کو عزت دو کے نعرے لگانے والے خود ہی ووٹ کی عزت کو نوٹ کے ذریعے خاک میں ملانے میں مصرف ہیں۔

تفصیلات کے مطابق حافظ آباد میں مسلم لیگ ن کے کارکنان نوٹ کے بدلے ووٹ مانگتے پکڑے گئے، ووٹرز کو پیسے باٹنے کی ویڈیو اے آر وائی نیوز نے حاصل کرلی۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ حافظ آباد میں مسلم لیگ ن کے رہنما ریاض تارڑ کی انتخابی مہم کے دوران لیگی کارکنان لوگوں کو قائل اور اپنی طرف مائل کرنے کے لیے نوٹ تقسیم کر رہے ہیں۔

ووٹ حاصل کرنے کے لیے مسلم لیگ ن نے ووٹ کی حرمت اور عزت کو ہی فروخت کرنا شروع کردیا، عوام کے ووٹ پیسوں کے ذریعے خریدنے لگے ہیں۔


الیکشن 2018 کے تاریخی لمحات: انتخابی مہم کا وقت ختم


خیال رہے کہ آج 24 جولائی سے الیکشن 2018 کے سلسلے میں سیاسی جماعتوں کی انتخابی مہم کا وقت ختم ہو گیا ہے، ایک دن بعد قوم اپنے مستقبل کا فیصلہ کرے گی۔

واضح رہے کہ رات کے بارہ بجتے ہی ملک بھر میں ووٹرز کو مائل اور قائل کرنے کا وقت ختم ہو گیا، سیاسی شخصیات نے انتخابی مہم روک لی ہے۔

یاد رہے کہ ملک میں جاری الیکشن 2018 کے تاریخی لمحات اپنے اختتام کی جانب بڑھ رہے ہیں، ملکی جمہوری تاریخ کا ایک اور سنگ میل عبور ہونے میں ایک دن رہ گیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں