The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کی جیل واپسی کے جلوس میں رکاوٹیں نہ ڈالی جائیں، رانا ثنا اللہ

لاہور: مسلم لیگ ن کے رہنما رانا ثنا اللہ نے کہا ہے کہ نواز شریف کی جیل واپسی کے جلوس میں رکاوٹیں نہ ڈالی جائیں، موجودہ انتظامیہ جعلی حکمرانوں کے ایجنڈے پر کام نہ کرے۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کے رہنما رانا ثنا اللہ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ نواز شریف کی جلوس کی صورت میں جیل واپسی میں پولیس نے سیکیورٹی کی ذمے داری نبھائی تو ایک پتہ بھی نہیں ٹوٹے گا۔

انہوں نے کہا کہ حمزہ شہباز کے گھر پر چادر اور چار دیواری کا تقدس پامال کیا گیا تھا، نواز شریف کو سیکیورٹی دینا انتظامیہ کی ذمہ داری ہے، نواز شریف کے روٹ پر آنے والے راستے بند نہیں کرنے دیں گے۔

رانا ثنا اللہ نے کہا کہ عدالتوں سے انصاف کی امید رکھتے ہیں، روٹ پر آنے والے تمام راستے کھلے رکھے جائیں، کارکنوں کو روکا گیا تو صورت حال کی ذمہ دار حکومت ہوگی، کسی شہری کو روٹ سے آنے سے نہ روکا جائے، کارکنوں کی گرفتاریاں برداشت نہیں کریں گے۔

مزید پڑھیں: نوازشریف کو قانوناً شام پانچ بجے جیل پہنچنا چاہیے، جیل حکام

مسلم لیگ ن کے رہنما نے کہا کہ جعلی حکومت کے خلاف عید کے بعد کوئی مہم چلی تو ن لیگ اس کا حصہ ہوگی، انتظامیہ منفی ہتھکنڈے اپنائے گی تو اپنا ردعمل دیں گے، انتظامیہ نواز شریف کو سیکیورٹی فراہم کرے۔

انہوں نے کہا کہ ہم ریلی نہیں نکالنے جارہے، کارکن اظہار یکجہتی کے لیے آرہے ہیں۔

رانا ثنا اللہ نے کہا کہ شہباز شریف بجٹ سیشن سے پہلے آجائیں گے، ان کی طبیعت ٹھیک ہے، وہ سالانہ میڈیکل چیک اپ کے لیے لندن گئے ہیں، ابتدائی رپورٹس کے مطابق شہباز شریف ٹھیک ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں