The news is by your side.

Advertisement

مسلم لیگ ن کو بڑا دھچکا، پی پی نے اہم وکٹ گرادی

کراچی: مسلم لیگ ن سندھ کے جوائنٹ سیکریٹری حاجی چن زیب نے ساتھیوں سمیت پیپلزپارٹی میں شمولیت اختیار کرلی۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کو سندھ سے اُس وقت بڑا دھچکا لگا کہ جب جوائنٹ سیکریٹری اور مرکزی کونسل کے رکن حاجی چن زیب اور ساتھیوں نے پی پی رہنماء سعید غنی سے ملاقات کی اور شمولیت کا اعلان کیا۔

سعید غنی کا کہنا تھا کہ ن لیگ کےاہم رہنما پیپلزپارٹی میں شمولیت اختیارکررہےہیں، یہ پہلی قسط ہے، شمولیت کی ایک اور پریس کانفرنس جلد ہوگی۔

پیپلزپارٹی کے سابق رکن اسمبلی کا کہنا تھا کہ ایم کیوایم  اور مسلم لیگ ن نہ صرف ایک ہورہی ہےبلکہ گورنرہاؤس میں سے دونوں جماعتوں کے لیے انتخابی مہم بھی چلائی جارہی ہے، الیکشن کے سلسلے میں سرکاری وسائل کے استعمال پر ای سی پی نوٹس لے اور فی الفور قبل از وقت دھاندلی کو بند کروائے۔

مزید پڑھیں: زعیم قادری کی ن لیگ سے بغاوت، آزاد حیثیت میں الیکشن لڑنے کا اعلان

سعید غنی کا کہنا تھا کہ اس بار الیکشن میں ایم کیوایم کے ٹھپوں کی سیاست نہیں ہوگی ، جن لوگوں کوٹکٹ نہیں مل پاتےوہ دوسری جگہوں کاسہارا لیتےہیں، اطلاعات ہیں وفاداری تبدیلی کے لیے ہمارےلوگوں پر بھی دباؤڈالاجارہاہے

اُن کا کہنا تھا کہ نہیں چاہتےدباؤڈالاکر پی پی امیدواروں کو دوسری جماعتوں میں زبردستی شامل کروایا جائے، ہر شخص کو  اپنی مرضی سے ووٹ کی اجازت دی جائے۔ پی پی رہنما نے دعویٰ کیا کہ تمام تر کٹھن حالات کے باوجود آئندہ عام انتخابات میں پیپلزپارٹی کراچی سے حیران کن نتائج دے گی۔

خیال رہے کہ الیکشن کا وقت جوں جوں قریب آرہا ہے سیاسی رہنما ایک پارٹی سے دوسری جماعت میں شمولیت اختیار کررہے ہیں، گزشتہ دنوں مسلم لیگ ن پنجاب کے سابق سیکریٹری جنرل اور رہنما زعیم قادری نے بھی پارٹی سے علیحدگی اختیار کرتے ہوئے آزاد حیثیت سے انتخابات لڑنے کا اعلان کیا۔

اسے بھی پڑھیں: مسلم لیگ ن کا چوہدری نثار کے خلاف امیدوار کھڑا نہ کرنے کا فیصلہ

دوسری جانب سابق وفاقی وزیر داخلہ اور مسلم لیگ ن کے اہم رہنما چوہدری نثار نے بھی آزاد حیثیت سے انتخابات لڑنے کا اعلان کیا اور انہوں نے اپنی الیکشن مہم بھی شروع کردی۔ مسلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف اور مرکزی کمیٹی نے چوہدری نثار کی سخت تقاریر کے باوجود اُن کے مقابلے میں امیدوار نہ لانے کا اعلان بھی کیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں