The news is by your side.

Advertisement

‘وزیراعظم کا اعتماد کا ووٹ لینے کا فیصلہ اپوزیشن کو بڑا چیلنج ہے’

لاہور : معاون خصوصی اطلاعات فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ وزیراعظم کااعتمادکاووٹ لینےکافیصلہ اپوزیشن کو بڑا چیلنج ہے، اپوزیشن کواکثریت ثابت کرنی ہوگی ورنہ ووٹوں کی خریداری کا حساب دینا ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا ہے کہ تحریک انصاف سینیٹ کی بڑی جماعت بن کر سامنے آئی ، وزیراعظم کااعتمادکاووٹ لینےکافیصلہ اپوزیشن کوبڑاچیلنج ہے، اپوزیشن کو اکثریت ثابت کرنی ہوگی ورنہ ووٹوں کی خریداری کا حساب دینا ہوگا۔

دوسری جانب اس حوالے سے صوبائی وزیر فیاض الحسن چوہان نے اپنے بیان میں کہا کہ وزیر اعظم کااعتماد کا ووٹ لینے کا اعلان اعلیٰ پارلیمانی اقدار کامظہر ہے، ایسا فیصلہ صرف عمران خان جیسا جمہوریت پسند قائد ہی کر سکتا ہے۔

فیاض الحسن چوہان کا کہنا تھا کہ ووٹ کوعزت دوسےنوٹ کو عزت دو تک کاشرمناک سفر پوراہوا، اپوزیشن نےکالےدھن سےاربوں لگا کر بھی اپنا منہ کالاکر لیا۔

صوبائی وزیر نے مزید کہا کہ نوٹوں کےڈھیر سےمحض 2سیٹیں زیادہ جیت کر کوئی بڑا انقلاب نہیں آیا بلکہ پی ڈی ایم نے سیاسی اور جمہوری تاریخ میں اپنے نام اور کردار کو آلودہ کر لیا ہے۔

خیال رہے سینیٹ الیکشن میں حفیظ شیخ کی ناکامی کے باوجود پاکستان تحریک انصاف سینیٹ کی سب سے بڑی جماعت بن گئی ، تحریک انصاف نے ایوان بالا کی اٹھارہ نشستیں جیتیں ، جس کے بعد سینیٹ میں پی ٹی آئی سینیٹرز کی تعداد 25 ہوگئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں