site
stats
پاکستان

وزیراعظم کا انتخاب، پی پی پی کے امیدوار خورشید شاہ نے اپنے کاغذات واپس لے لئے، نوید قمر نامزد

اسلام آباد : پیپلزپارٹی کے رہنما خورشیدشاہ نے نوید قمر کے حق میں کاغذات نامزدگی واپس لے لیے، پیپلز پارٹی نے نوید قمر کو وزارت عظمی ٰکے لئے نامزدکردیا۔

تفصیلات کے مطابق عمران خان کا آصف زرداری کیخلاف بیان اور شیخ رشید کی نامزدگی متحدہ اپوزیشن کو پسند نہیں آئی؟خورشید شاہ کے چیمبر میں شاہ محمود قریشی، سراج الحق سمیت دیگر اپوزیشن رہنماؤں کی نشستیں بے نتیجہ رہیں اور اجلاس میں آج بھی متفقہ امیدوار لانے پر اتفاق نہ ہوسکا۔

اجلاس کے بعد پیپلزپارٹی کے رہنما خورشید شاہ نے اپنے کاغذات نامزدگی واپس لے لئے اور نوید قمر کو وزارت عظمیٰ کیلئے نامزد کردیا گیا۔

خیال رہے کہ پیپلز پارٹی کی قومی اسمبلی میں 47نشستیں ہیں۔

دوسری جانب حکومت سے حمایت کےاعلان کے بعد ایم کیو ایم کی کشور زہراوزارت عظمی کی دوڑمیں حصہ نہیں لیں گے، عوامی نیشنل پارٹی نے انتخابی عمل سے لاتعلق رہنے کا اعلان کیا جبکہ پانچ نشستوں والی مسلم لیگ فنکشنل نے کسی کی حمایت کا اعلان نہیں کیا۔


مزید پڑھیں :  وزارت عظمی کا منصب، سیاسی جماعتوں کے6 امیدوار سامنےآگئے


یاد رہے گذشتہ روز اپوزیشن لیڈرخورشید شاہ کی زیرصدارت اجلاس میں وزارت عظمیٰ کے لیے متفقہ امیدوار لانے پراتفاق نہ ہوسکا تھا، جس کے بعد مختلف سیاسی جماعتوں نے اپنے اپنے امیدوار میدان میں اتارے تھے۔

پی ٹی آئی اور مسلم لیگ ق نے شیخ رشید کو وزارت عظمی کا امیدوار نامزد کیا تھا، پیپلز پارٹی نے خورشید شاہ اور نوید قمر کا نام فائنل کیا جبکہ جماعت اسلامی نے صاحبزادہ طارق اللہ کو میدان میں اتارا تھا۔

واضح رہے کہ پاناما کیس میں سپریم کورٹ نے نوازشریف کو نااہل قرار دیا تھا اور نواز شریف ، حسن، حسین، مریم نواز، کیپٹن صفدر اور اسحاق ڈار کے خلاف نیب میں ریفرنس بھیجنے اور چھ ماہ میں فیصلہ کرنے کا حکم دیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top