The news is by your side.

Advertisement

جھولاگرنے کا واقعہ، پولیس اورتحقیقاتی ٹیم کا پارک کا دورہ، شواہد جمع

کراچی : تفریحی پارک میں جھولا گرنے کے حادثے کے ذمہ داروں کا تعین کرنے کے لئے پولیس اور تحقیقاتی ٹیم پارک پہنچ گئی، تحقیقاتی ٹیم شواہد جمع کررہی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کےتفریحی پارک میں حادثہ کی تحقیقات کے لئے پولیس اور تحقیقاتی ٹیم نے پارک کا دورہ کیا ، ٹیم جائے وقوعہ کا جائزہ لے رہی ہے اور شواہد جمع کئے جا رہے ہیں۔

پولیس کے مطابق انتظامیہ اور شہریوں کے بیانات ریکارڈ کئے جائیں گے، جھولاگرنے کی سی سی ٹی وی فوٹیج حاصل کی جارہی ہیں جبکہ سول ڈیفنس ٹیم بھی جائے وقوعہ کا دورہ کرے گی۔

پولیس کے مطابق حادثےمیں جاں بحق تیرہ سالہ کشف ولدعبدالصمد کے اہلخانہ کی مدعیت میں مقدمہ درج کیا جائے گا، حادثے میں زخمی ہونے والے گیارہ افراد زیر علاج ہیں جبکہ دو خواتین کی حالت تشویشناک ہے جبکہ کل رات دو افراد حراست میں لئے گئے۔


مزید پڑھیں : پرانی سبزی منڈی کے پارک میں جھولا گر گیا، ایک بچی جاں بحق، متعدد زخمی


یاد رہے کہ کراچی کے علاقے سبزی منڈ ی کے قریب امیوزمنٹ پارک میں چلتا جھولا زمین پر گرگیا تھا، جھولا گرتا دیکھ کر بھگڈرمچ گئی تھی، حادثے میں ایک بچی جاں بحق اوراٹھارہ افراد زخمی ہوگئے۔

عینی شاہدین کے مطابق جھولے کو ٹرائل پر چلایا جارہا تھا جو چلتے ہوئے گرا جبکہ حادثے کی اطلاع کےبعدرینجرز اور پولیس کی بھاری نفری نے پارک خالی کرا دیا تھا۔

ہلاک ہونے والی تیرہ سالہ بچی کی شناخت کشف بنت عبدالصمد کے نام سے ہوئی ہے۔

نگراں وزیراعلی سندھ نے حادثے کا نوٹس لیتے ہوئے کمشنر کراچی سے تین دن میں رپورٹ طلب کرلی تھی جبکہ شہر بھر کے پارکس کو معائنہ کرنے کے لئے تین دن تک بند کرنے کا حکم بھی دیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں