کراچی میں پولیس کی کارروائیاں‘ 4 افراد گرفتار -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں پولیس کی کارروائیاں‘ 4 افراد گرفتار

کراچی : شہر قائد کے مختلف علاقوں میں پولیس نے کارروائیوں کے دوران 2 ڈکیتوں سمیت چار افراد کو گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کےعلاقے سہراب گوٹھ میں پولیس نے کارروائی کرتے ہوے دو ڈکیتوں کو گرفتار کرکے ملزمان کے قبضے سے اسلحہ اور منشیات برآمد کرلی گئی۔

پولیس کے مطابق گرفتار ملزمان نے اسٹریٹ کرائم اور ڈکیتی کی واردتوں میں ملوث ہونے کا انکشاف کیا ہے جبکہ ملزمان کے دیگرساتھیوں کی تلاش شروع کردی گی۔

دوسری جانب پاکستان بازار پولیس نے منشیات فروشوں کےخلاف کارروائی کرتے ہوے بشیر نامی ملزم کو گرفتار کرکے منشیات برآمد کرکے مقدمہ درج کرلیا۔

ادھر کراچی میں پولیس نے سائٹ ریلوے پھاٹک کے قریب سے ایک اسٹریٹ کرمنل ظفر کو گرفتار کیا اور اسلحہ برآمد کرنے کا دعویٰ کیا ہے۔

پولیس کا کہنا ہےکہ جوبلی سینما کے قریب نامعلوم افراد کی فائرنگ سے ایک 35 سالہ ملک یونس زخمی ہوگیا جسے طبی امداد کے لیے سول اسپتال منتقل کردیا گیا۔


کراچی میں پولیس کی کارروائیاں‘ 11 افراد گرفتار


واضح رہے کہ گزشتہ روز کراچی کے مختلف علاقوں میں پولیس نے کارروائیوں کے دوران 11 ملزمان کو گرفتارکرکے اسلحہ اور منشیات برآمد کرلی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں