لڑکی کی آواز میں بات کرکے اغواء کرنے والا ملزم گرفتار -
The news is by your side.

Advertisement

لڑکی کی آواز میں بات کرکے اغواء کرنے والا ملزم گرفتار

گھوٹکی : گھوٹکی پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے لڑکیوں کی آواز نکال کر 56 افراد کو اغوا کرنے والا ملزم راحب شرسمیت 11 ڈاکوؤں کو گرفتار کر لیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق گھوٹکی میں پولیس نے رونتی اور کھینجو کے علاقوں میں کاروائیاں کر کےسنگین مقدمات میں مطلوب11 ڈاکوؤں کو گرفتا ر کر کے اسلحہ برآمد کر لیا ہے،دوران کارروائی پولیس نے لڑکی آواز میں بات کر کے لوگوں کو اغواء کرنے والا ملزم راجب شر کو بھی گرفتار کر لیا گیا ہے۔

ایس ایس پی مسعود بنگش کے مطابق پولیس نے رونتی اور کھیجو کے کچے اور پکے کے علاقے میں آپریشن کے دوران سنگین مقدمات میں مطلوب گیارہ ڈاکوؤں کو گرفتار کر کے اسلحہ برإٓمد کر لیا ہے۔


Police arrest man faking woman’s voice for… by arynews

کارروائی میں موبائل کے ذریعے لڑکیوں کی آواز نکال کر 56افراد کو اغوا کرنے والا ملزم راحب شربھی گرفتار کرلیا ہے، ملزم لڑکی کی آواز میں بات کرکے لوگوں کو بھلا پھسلا کر اپنے گاؤں بلا کر اغواء کر لیتا اور بھاری تعاون کے عوض رہا کرتا تھا۔

ملزم راجب شر پر کشمور اور گھوٹکی کے مختلف تھانوں پر مقدمات درج ہیں اور ملزم پر پانچ لاکھ انعام مقرر کرنے کی سفارش بھی کی گئی تھی۔

یاد رہے آپریشن کے دوران اب تک ڈیڑھ ماہ میں 8 اشتہاری ڈاکوؤں سمیت 31 بدنام ڈاکوؤں سمیت 562 روپوش اشتہاریوں کو گرفتار کیا جا چکا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں