The news is by your side.

Advertisement

اے ٹی ایم مشین لوٹنے والے اناڑی ملزمان گرفتار

کراچی: شہرِ قائد کے علاقے یو پی موڑ کے قریب پولیس نے بینک لوٹنے کی کوشش نا کام بنا دی، پولیس نے پیچ کس سے اے ٹی ایم توڑنے والے 2 ملزمان گرفتار کر لیے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی پولیس نے یو پی موڑ کے قریب بینک ڈکیتی نا کام بناتے ہوئے دو ملزمان گرفتار کر لیے، ملزمان کے قبضے سے اسلحہ اور اوزار بھی برآمد کیے گئے۔

بھوک سے تنگ آکر واردات کی، اس سے قبل کوئی واردات نہیں کی۔

ملزمان

پولیس کا کہنا ہے کہ ملزمان نے پیچ کس کے ذریعے اے ٹی ایم مشین توڑ کر رقم لوٹنے کی کوشش کی۔

پولیس کے مطابق ملزمان اے ٹی ایم کے راستے سے بینک میں بھی داخل ہوئے، لیکن پولیس کی بروقت کارروائی سے ڈکیتی کی کوشش نا کام ہوگئی۔

بینک عملے نے بتایا کہ تمام لاکرز محفوظ ہیں، ملزمان نے صرف اے ٹی ایم مشین توڑی ہے۔

دوسری طرف نیو کراچی کے ایس ایچ او آصف کا کہنا تھا کہ ملزمان رنگے ہاتھوں پکڑے گئے، انھوں نے اے ٹی ایم مشین توڑی اور بینک میں بھی داخل ہوئے۔

نو عمر ملزمان نے بتایا کہ وہ دو گھنٹے تک مشین توڑنے کی کوشش کرتے رہے، رہائش پہاڑ گنج میں ہے، بھوک سے تنگ آکر واردات کی، اس سے قبل کوئی واردات نہیں کی۔

یہ بھی پڑھیں:  ڈیفنس بینک ڈکیتی، رات 9 سے صبح 7 بجے تک دو وقفوں میں کارروائی، مرکزی ملزم گرفتار

خیال رہے کہ آج ڈیفنس میں بھی دس سے زیادہ ڈکیتوں نے رات بھر کارروائی کرتے ہوئے ایک بینک کو لوٹا اور لاکرز خالی کیے، ڈکیتوں کی دیدہ دلیری کی انتہا یہ تھی کہ ایک بار الارم بجنے پر وہ فرار ہوئے لیکن پولیس نہ پہنچنے پر چند گھنٹے بعد پھر آ گئے۔

ڈکیت رات 9 بجے بینک میں داخل ہوئے، 11 بجے بینک کا الارم بجنے پر ایک ڈکیت کے سوا باقی سب بھاگ گئے، ڈیڑھ بجے وہ دوبارہ داخل ہوئے اور پھر بینک لوٹ کر صبح 7 بجے فرار ہو گئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں