site
stats
سندھ

کراچی : پولیس کی مختلف علاقوں میں کاروائی سات ملزمان گرفتار

کراچی : جرائم پیشہ عناصر کے خلاف پولیس نے گھیرا تنگ کردیا،شہر کے مختلف علاقوں ميں کارروائیوں کے دوران سات ملزمان کوگرفتار کرکے اسلحہ اور مسروقہ سامان برآمد کرلیا.

تفصیلات کےمطابق گلشن معمار افغان کیمپ کے قريب پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے اغواہ کاروں کے چنگل سے دو مغوی نوید اور ابرارکو بازياب کرالیا جبکہ لاکھوں روپےمالیت کا گوشت ٹرک سمیت اپنے قبضے میں لے لیا،پولیس کا کہنا ہے کہ اغواہ کار ٹرک ڈرائیور سمیت دو افراد کو اغواہ کر کے لے جارہے تھے.

پوليس سے مقابلےمیں چار اغواہ کار راتکی تاریکی کا فائدہ اٹھاتے ہوئے فرار ہو گئے دوسری جانب رضویہ گلبہار کے علاقے میں دو ڈاکو شہریوں کے ہتھے چڑھ گئےجنہیں عوام نے تشدد کا نشانہ بنا کر پولیس کے حوالےکردیا،ملزم سہیل اور نعمان کے قبضے سے چھینے گئے موبائل فونزاور نقدی برآمد کرلی گئی.

محمودآباد پولیس نے کالعدم جماعت کے کارندے زین العابدین کو گرفتار کر کے اسلحہ برآمدکرلیا،نیوکراچی میں پولیس نے دو مفرور ملزمان عبدل منان اور سلام غفور کو حراست میں لے لیا،جبکہ بلدیہ ٹاؤن،مدینہ کالونی میں پولیس نے اسٹريٹ کرائم میں ملوث ملزم عبدل شکور کو گرفتار کرلیا

ادھر چاکیواڑہ کے علاقے میراناکہ میں پولیس نے مقابلے کے بعد ملزم زبیر عرف چھوٹو کوزخمی حالت میں گرفتار کر کے اسلحہ برآمد کرلیا.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top