The news is by your side.

Advertisement

کراچی: پولیس نے گھوڑے زخمی کرنے والے ملزمان کے خاکے تیار کر لیے

کراچی: شہرِ قائد میں ساحل سمندر پر فائرنگ سے 3 افراد اور گھوڑوں کے زخمی ہونے کے واقعے کے ملزمان تک پہنچنے کے لیے پولیس نے ان کے خاکے تیار کر لیے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے کلفٹن میں پولیس نے فائرنگ کرنے والے 3 ملزمان کے خاکے تیار کر لیے، خاکے ایک عینی شاہد کی مدد سے تیار کیے گئے۔

اے ایس پی سرفراز ورک نے بتایا کہ ایک ملزم کی مونچھیں، ہلکی شیو تھی اور اس نے چشمہ پہن رکھا تھا، دوسرے ملزم کی مونچھیں اور داڑھی تھی، تیسرے ملزم کی بڑی داڑھی، مونچھیں تھیں، سر پر نمازی ٹوپی پہن رکھی تھی۔

پولیس کے مطابق فائرنگ کرنے والے تینوں نا معلوم افراد کے خلاف مقدمہ درج ہے، فائرنگ کے واقعے میں 3 افراد اور 3 گھوڑے زخمی ہوئے تھے۔

یاد رہے کہ یہ واقعہ 18 مارچ کو شہرِ قائد کے تفریحی مقام سی ویو پر پیش آیا تھا، مسلح غنڈے نشے میں دھت تھے، انھوں نے سی ویو کی سیڑھیوں پر گولیاں برسائی تھیں جو پلٹ کر ایک بچے سمیت تین افراد اور تین گھوڑوں کو لگ گئی تھیں۔

یہ بھی پڑھیں:  کراچی: نشے میں دھت افراد کی فائرنگ، بچے سمیت 3 افراد اور 3 گھوڑے زخمی

بتایا گیا تھا کہ 5 نا معلوم افراد سفید رنگ کی گاڑی میں سی ویو پہنچے جہاں انھوں نے گھوڑے کی سواری بھی کی تھی، بعد ازاں مستی میں آ کر سی ویو کی سیڑھیوں پر گولیاں برسائیں۔

اے ایس پی سرفراز ورک نے کہا تھا کہ ایک نوجوان نے محمود گھوڑے والے کی طیش دلانے پر زمین پر فائر کیا تھا، اس سلسلے میں محمود گھوڑے والے سے تفتیش بھی کی گئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں