site
stats
سندھ

پولیس مقابلے میں ڈاکو ہلاک، ٹارگٹ کلرگرفتار، دستی بم برآمد

کراچی : فائرنگ کرکے رکشہ ڈرائیور کو ہلاک کرنے والا ڈاکو پولیس مقابلے میں ماراگیا، کورنگی پولیس نے ٹارگٹ کلر کو حراست میں لے کر دستی بم برآمد کرلیا، گلشن حدید میں نجی اسپتال میں ملازم کو قتل کرنے والا ملزم پکڑا گیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے حیدری نارتھ ناظم آباد میں ڈکیتی کے دوران مزاحمت پر ڈاکوؤں نے فائرنگ کرکے رکشہ ڈرائیور کو ہلاک کردیا۔

ایس ایس پی سینٹرل کے مطابق اس دوران پولیس کے پہنچنے پر فرار ہونے والے ڈاکوؤں نے پولیس پر بھی فائرنگ کی، پولیس کی جوابی فائرنگ سے ڈاکو ہلاک ہو گیا جبکہ اس کا ساتھی فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا۔

دوسری جانب کورنگی میں پولیس نے کارروائی کر کے ٹارگٹ کلر کو گرفتار کرلیا، پولیس کے مطابق کورنگی زمان ٹاؤن پولیس نے کارروائی کے دوران سیاسی جماعت کے ٹارگٹ کلر مسعود کو گرفتار کرلیا۔

گرفتتار ملزم نے سال دوہزار بارہ میں دو شہریوں کو اغواء کے بعد اللہ والی چورنگی پر قتل کیا، ملزم سے دستی بم بھی برامد ہوا ہے۔


مزید پڑھیں: کراچی : طارق روڈ پر پولیس مقابلہ،3ڈاکو ہلاک، اسلحہ برآمد


علاوہ ازیں کراچی کے علاقے گلشن حدید میں نجی اسپتال میں ملازم کے قتل کی سی سی ٹی وی فوٹیج اے آر وائی نیوز کو موصول ہوگئی، جس کی مدد سے ملزم کو گرفتار کرلیا گیا۔


مزید پڑھیں: کراچی: لائنز ایریا میں پولیس مقابلہ‘ ڈاکو ہلاک


پولیس کے مطابق گلشن حدید فیز ٹو میں واقع نجی اسپتال میں سوتے ہوئے ملازم کو چھوریوں کے وار سے قتل کردیا گیا اورملزم موقع سے فرار ہوگیا۔


مزید پڑھیں: سرجانی ٹاؤن سے سنگین وارداتوں میں ملوث ٹارگٹ کلر گرفتار


سی سی ٹی وی فوٹیج میں نقاب پہنے ہوئے ملزم کو قتل کرتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے ، ایس پی انویسٹی گیشن ملیر کے مطابق قتل کرنے والے ملزم کو گرفتار کرلیا گیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top