The news is by your side.

Advertisement

پنجاب کے مختلف علاقوں میں پولیس اور ڈاکو آمنے سامنے

شیخوپورہ/ فیصل آباد: پنجاب کے مختلف علاقوں میں پولیس اور ڈاکو آمنے سامنے آ گئے، جن میں پولیس فائرنگ سے 3 ڈاکو ہلاک جب کہ 6 ملزمان گرفتار کر لیے گئے۔

تفصیلات کے مطابق شیخوپورہ میں کھاریانوالہ میں مبینہ پولیس مقابلے میں ایک ملزم ہلاک جب کہ 3 فرار ہونے میں کامیاب ہو گئے، پولیس کا کہنا تھا کہ خفیہ اطلاع پر چھاپا مارا تو ملزمان نے فائرنگ کر دی، جوابی فائرنگ میں ایک ملزم ہلاک، 3 فرار ہو گئے۔

پولیس کے مطابق ملزمان نے ایک ماہ قبل خاتون سمیت 9 افراد کو قتل کیا تھا، فرار ہونے والے ملزمان کی گرفتاری کے لیے چھاپے مارے جا رہے ہیں۔

فیصل آباد کے بٹالہ کالونی میں بھی پولیس مقابلہ ہوا جس میں 2 ڈاکو ہلاک ہو گئے، پولیس کا کہنا تھا کہ موٹر سائیکل سوار 2 ڈاکوؤں نے شہری سے رقم اور موبائل چھینا، ڈولفن فورس کے تعاقب پر ڈاکوؤں نے فائرنگ کر دی، جوابی فائرنگ میں دونوں ڈاکو مارے گئے، اسلحہ اور چھینا گیا سامان بھی برآمد کر لیا گیا۔

بہاولنگر میں فورٹ عباس کے علاقے تھانہ کھچی والا میں پولیس کی کارروائی میں ڈکیت گینگ کے 5 ملزمان گرفتار کر لیے گئے، پولیس کا کہنا تھا کہ گرفتار ملزمان سے 13 لاکھ مالیت کے چرائے گئے مویشی برآمد کیے گئے، ملزمان کے خلاف تھانہ کھچی والا میں مقدمہ بھی درج تھا۔

ضلع خانیوال میں جہانیاں کے نواحی علاقے 141 دس آر میں پولیس مقابلے میں ایک ڈاکو گرفتار کر لیا گیا جب کہ 3 فرار ہو گئے، پولیس کی فائرنگ سے زخمی ڈاکو 2 ساتھیوں سمیت فرار ہوا، پولیس نے ایک ڈاکو کو گرفتار کر کے کار قبضے میں لے لی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں