The news is by your side.

Advertisement

پولیس فائرنگ سے جاں بحق 21 سالہ اسامہ ستی کا پوسٹمارٹم مکمل

اسلام آباد : پمز اسپتال میں پولیس فائرنگ سے جاں بحق 21 سالہ اسامہ ستی کا پوسٹمارٹم مکمل کرلیا گیا ، جس میں بتایا گیا کہ اسامہ ستی کو 6 گولیاں لگیں۔

تفصیلات کے مطابق پولیس فائرنگ سےجاں بحق 21 سالہ اسامہ ستی کا پوسٹمارٹم مکمل کرلیا گیا ، پمز ذرائع کا کہنا ہے کہ اسامہ ستی کا پوسٹ مارٹم سنیئر ایم ایل اونے کیا اور ابتدائی پوسٹ مارٹم رپورٹ پولیس حکام کے حوالے کردی گئی ہے۔

ابتدائی پوسٹ مارٹم رپورٹ میں بتایا گیا کہ اسامہ ستی کو 6 گولیاں لگی ہے، تمام گولیاں عقبی جانب سے لگی ہیں، ایک گولی سر کی عقبی جانب، ایک بائیں بازو پر لگی جبکہ چار گولیاں کمرپر لگیں۔

یاد رہے آج اسلام آباد جی ٹین میں اے ٹی ایس اہلکاروں کی فائرنگ سے کار سوار نوجوان جاں بحق ہوگیا تھا، پولیس کا کہنا تھا کہ رات کو کال آئی گاڑی سوارڈاکوشمس کالونی میں ڈکیتی کی کوشش کررہےہیں، اےٹی ایس پولیس کےاہلکارجوگشت پرتھےنےمشکوک گاڑی کا تعاقب کیا، پولیس نےکالےشیشوں والی گاڑی کوروکنے کی کوشش کی، روکنےکی کوشش پرڈرائیور نے گاڑی نہ روکی۔

ترجمان پولیس کا کہنا تھا کہ پولیس نےمتعدد بارجی 10تک گاڑی کاتعاقب کیا اور نہ رکنے پرگاڑی کے ٹائروں پرفائر کئےگئے، بدقسمتی سے 2 فائرگاڑی ڈرائیور کو لگ گئے جس سےاس کی موت ہوگئی۔

پولیس ذرائع کے مطابق گاڑی پرفائرنگ کرنے والے5اےٹی ایس اہلکاروں گرفتار کرکے تھانہ رمنامیں منتقل کردیا تھا ، اہلخانہ کی جانب سےدرخواست کے بعد مقدمے کا اندراج ہو گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں