The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس نے امریکی پولیس کی جرائم قابو کرنے کی صلاحیت متاثر کر دی

نیویارک: نئے اور مہلک وائرس COVID 19 نے امریکی پولیس کو بھی گھیر لیا ہے، جس کی وجہ سے امریکا میں جرائم کو قابو میں رکھنے کی پولیس کی صلاحیت متاثر ہونے کا شدید خطرہ پیدا ہو گیا ہے۔

امریکی میڈیا کے مطابق مشی گن اسٹیٹ کے سب سے بڑے شہر ڈیٹرائٹ میں کرونا وائرس سے 3 پولیس اہل کار ہلاک ہو چکے ہیں، نیویارک پولیس ڈیپارٹمنٹ کے 211 اہل کاروں میں وائرس کی تصدیق ہو چکی ہے، جب کہ لاس اینجلس پولیس کے 8 افسران کو بھی وائرس لاحق ہو چکا ہے جن میں 2 اعلیٰ پولیس افسران بھی شامل ہیں۔

بتایا جا رہا ہے کہ امریکی پولیس کی کارکردگی مفلوج ہوتی جا رہی ہے کیوں کہ تیزی کے ساتھ پولیس اہل کاروں میں کرونا وائرس پھیل رہا ہے اور آئے دن اہل کار وائرس سے بیمار پڑتے جا رہے ہیں، اس صورت حال میں سڑکوں پر پولیس فورس کی کمی کا شدید خطرہ سر پر منڈلانے لگا ہے۔

امریکا نے اپنی افواج کی نقل و حرکت پر پابندی لگا دی

نیویارک پولیس ڈیپارٹمنٹ کے ہر 10 میں سے ایک اہل کار بیمار پڑ چکا ہے، گزشتہ دو دنوں میں وائرس کے شکار اہل کاروں کی شرح تیزی سے بڑھ کر 38 فی صد تک جا پہنچی ہے، جس کی وجہ سے نیویارک کی سڑکوں پر پولیس اہل کاروں کی موجودگی نہایت کم ہو گئی ہے۔ خیال رہے کہ نیویارک میں کرونا وائرس سے ہلاکتوں کی تعداد 285 تک پہنچ چکی ہیں، امریکی صدر ٹرمپ نے بھی نیویارک کو آفت زدہ شہر قرار دے دیا ہے۔

ڈیٹرائٹ میں کو وِڈ نائنٹین سے اب تک متعدد پولیس اہل کار متاثر ہو چکے ہیں، جن میں ایک پولیس کیپٹن اور ایک رینکنگ آفیسر شامل ہے جب کہ ایک ڈسپیچر ہے۔ تین اہل کار وائرس کا شکار ہو کر مر چکے ہیں۔ یہ بھی کہا جا رہا ہے کہ متاثرہ اہل کاروں کی تعداد بڑھنے کا خدشہ ہے، 200 سے زائد اہل کاروں کو قرنطینہ کیا جا چکا ہے۔

اس صورت حال میں پولیس ڈیپارٹمنٹس نے اپنے اہل کاروں کو ہدایت کی ہے کہ وہ انفیکشن سے بچنے کے لیے عوام سے رابطے محدود کر دیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں