ملک بھرمیں یوم شہدائے پولیس آج منایا جارہا ہے -
The news is by your side.

Advertisement

ملک بھرمیں یوم شہدائے پولیس آج منایا جارہا ہے

وطن کی خاطراپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والے پولیس افسران اوراہلکاروں کوخراج عقیدت پیش کرنے کے لیے ملک بھر میں آج یوم شہدائے پولیس منایا جا رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ملک بھر میں آج یوم شہدائے پولیس منایا جا رہا ہے جس کا مقصد اپنے فرائض کی انجام دہی کے دوران جان قربان کرنے والے پولیس افسران اور جوانوں کو خراج عقیدت پیش کرنا ہے۔

یوم شہدائے پولیس کے موقع پر صوبہ سندھ کے دارالحکومت کراچی میں شہید پولیس اہلکاروں کے لیے قرآن خوانی اورتقریبات کا اہتمام کیا گیا۔

آئی جی سندھ امجد جاوید سلیمی نے یوم شہدائے پولیس کےموقع پر کہا کہ شہدائے پولیس اوران کے کارنامے سندھ پولیس کی سنہری تاریخ کا حصہ بن گئے ہیں جو افسران اور جوانوں کے لیے مشعل راہ ہیں۔

صوبہ پنجاب کے دارالحکومت لاہور میں یوم شہدائے پولیس کے موقع پرچیف ٹریفک آفیسرلیاقت ملک نے کیپٹن ریٹائرڈ احمد مبین شہید کی قبرپرپھول چڑھائے اور فاتح خوانی کی۔

یوم شہدائے پولیس کے موقع پر آئی جی پنجاب پولیس کلیم امام نے کہا کہ اس دن کو منانے کا مقصد عوام کی جان ومال کے تحفظ کے لیے جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والے قوم کے عظیم سپوتوں کو سلام پیش کرنا ہے۔

یوم شہدائے پولیس کے موقع پرنگراں وزیراعلیٰ پنجاب ڈاکٹرحسن عسکری نے اپنے پیغام میں کہا کہ پولیس کے شہدا نے اپنے لہو سے امن کی داستان رقم کی۔

نگراں وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ عوام کے جان ومال کی حفاظت کے دوران اپنی جانوں کا نذرانہ دینے والے پولیس افسران واہلکاروں کو خراج عقیدت پیش کرتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں