کراچی میں پولیس کی کارروائیاں‘ 17 گرفتار -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں پولیس کی کارروائیاں‘ 17 گرفتار

کراچی: شہرِ قائد میں جرائم پیشہ افراد کے خلاف قانون نافذ کرنے والے اداروں کا کریک ڈاؤن آپریشن جاری ہے‘ مختلف علاقوں میں کارروائی کے دوران 17 ملزمان گرفتار لرلیے گئے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے اورنگی ٹاون میں پولیس کی جانب سے سرچ آپریشن کیا گیا‘ گھر گھر تلاشی کے دوران کالعدم جماعت کا کارندہ ملزم قاری عبدالسلام کو گرفتار کرلیا گیا ہے۔

ایس پی اورنگی ٹاؤن عابد بلوچ کے مطابق گرفتار ملزم کالعدم لشکر جھنگوی کے امیر کا قریبی ساتھی ہے اور اس کی گرفتاری سے متعدد وارداتوں کا سراغ ملنے کا امکان ہے ۔


سینٹرل جیل سے قیدیوں کے فرارمیں جیل حکام ملوث نکلے


دوسری جانب کراچی پولیس نے مختلف مقامات پر کارروائی کرتے ہوئے مزید 14 افراد کو گرفتار کرلیا گیا ہے۔ گرفتار ملزمان سے سیاسی کارکنان کے قتل کے حوالے سے پوچھ گچھ جاری ہے۔

دوسری جانب گلبرگ پولیس نے جرائم پیشہ افراد کے خلاف کارروائی کے دوران 2 اسٹریٹ کریمنلز دھر لیے ہیں۔ پولیس کے مطابق گرفتار ملزمان سے اسلحہ اور مسروقہ موٹر سائیکل برآمد کرلیا گیا ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ مہینے کراچی سنٹرل جیل سے لشکرِ جھنگوی سے تعلق رکھنے والا اورنگی ٹاؤن کا رہائشی ممتاز شیخ اپنے ساتھی سمیت جیل سے فرار ہوگیا تھا اور پولیس اس کی تلاش میں تاحال سرگرداں ہے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں