The news is by your side.

Advertisement

پولینڈ: بہادری کی انوکھی مثال، کھڑکی سے گرتے کمسن کو چھ سالہ لڑکے نے بچالیا

وارسا : پولینڈ میں چھ سالہ بچے نے حیرت انگیز طور پر حاضر دماغی اور ہمت کا مظاہرہ کرتے ہوئے اپنے تین سالہ بھائی کی جان بچالی۔

تفصیلات کے مطابق پولینڈ کے جنوبی علاقے چیزوائس میں 6 سالہ ماژکس اپنے دادا کے گھر میں اپنے تین سالہ بھائی کورڈئن کے ہمراہ کھیل رہا رہا تھا کہ اچانک اس کے تین سالہ بھائی نے کھڑکی سے چھلانگ لگا دی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ حادثے کے وقت بچے کے سرپرست شراب پی کر سو رہے تھے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ سوشل میڈیا پر جاری ہونے والی ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ایک بچہ کھڑکی کے پاس کھڑا مسکرا رہا ہے جس کی بعد میں ماژیک کے نام سے شناخت ہوئی اور کھڑکی سے زمین کا فاصلہ تقریباً15 فٹ سے 20 فٹ ہے اور بچہ سے چھلانگ لگا دیتا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ ماژیک اور دوسرا بچہ ایک ساتھ کھیل رہے تھے اور تین سالہ کورڈئن کھڑکی سے چھلانگ لگانے کےلیے تیار تھا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ پولیس نے واقعے کی اطلاع کے بعد کورڈئن کی والدہ کو تلاش کیا تو وہ اور دادا کثرت شراب نوشی کے باعث سو رہے ہیں اور بچے کی دیکھ بھال اس کی خالہ کررہی تھی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ پولش حکام کی جانب سے ماژیک کو بچے کو ممکنہ زخموں سے بچانے کےلیے انعام دیا جائے گا۔

واضح رہے کہ 6 سالہ بچہ گھر کی کھڑکی سے چھلانگ لگانے والے اپنے تین سالہ بچے کو ممکنہ زخموں سے بچا کر ہیرو بن گیا، جسے حکومت کی جانب سے ایوارڈ سے بھی نوازا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں