site
stats
پاکستان

سیاسی رہنماؤں کا جہانگیر بدرکےانتقال پر گہرے دکھ کااظہار

لاہور: پیپلزپارٹی کےسینیئر رہنما جہانگیر بدر کے انتقال پرصدر مملکت ممنون حسین،وزیر اعظم نواز شریف سمیت سیاسی رہنماؤں نےدکھ اور افسوس کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کےمطابق صدر مملکت ممنون حسین،وزیر اعظم نواز شریف نے جہانگیر بدر کے انتقال پر دکھ اور افسوس کا اظہار کیا ہے اور اسے قومی اور سیاسی نقصان قرار دیتے ہوئے جہانگیر بدر کی سیاسی خدمات کی تعریف کی۔

سابق صدر آصف علی زرداری کا کہنا ہے کہ جہانگیر بدرنےپارٹی اور جمہوریت کیلئے مسلسل کام کیا،انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے ٹوئٹ میں انھوں نے کہا کہ جہانگیربدرنےپارٹی کےلیےبہادری سےجدوجہدکی اور جیل کی صعوبتیں برداشت کیں۔

چیئرمین پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرداری نےسماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹرپر اپنی ٹوئٹ میں کہا کہ سوچا بھی نہ تھا کہ جہانگیر بدر کے بغیر سیاسی سفر کرنا پڑےگا،انشااللہ آپ ہم پر فخر کریں گے۔

پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو کی بہنوں پختاور بھٹو اور آصفہ بھٹونے جہانگیربدر کو پیپلز پارٹی کا سچا اوربہادرجیالا قرار دیا۔

پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نےجہانگیر بدر کے انتقال پرافسوس کا اظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ ملک ایک اچھے سیاستدان سے محروم ہو گیا۔

امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے جہانگیر بدر کے انتقال پر دکھ اور افسوس کا اظہار کرتے ہوئےکہا کہ جہانگیر بدر کا سیاسی سفر قابل تعریف ہے۔

ایم کیوایم پاکستان کےسربراہ ڈاکٹر فاروق ستارنے پیپلزپارٹی کے سینیئر رہنماجہانگیربدرکےانتقال پراظہارافسوس کیا ہے۔سابق گورنرسندھ ڈاکٹرعشرت العباد نے جہانگیربدرکےانتقال پردکھ اور افسوس کا اظہار کرتے ہوئے ان کی سیاسی خدمات کی تعریف کی۔

واضح رہے کہ وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پراپنی ٹوئٹ میں جہانگیر بدر کے انتقال پر افسوس کا اظہار کیا اور ان کے سیاسی سفر کی تعریف کی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top