site
stats
پاکستان

نئے آرمی چیف کی تقرری، سیاسی رہنماؤں کا خیرمقدم

کراچی: سابق صدر جنرل(ر) پرویز مشرف نے قمر باجوہ کو آرمی چیف بننے پر مبارک باد دی جبکہ سینیٹر مشاہد اللہ اور اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ نے جنرل راحیل شریف کی کارکردگی کو سراہا، تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے دونوں افسران کے لیے نیک تمناؤں کا اظہار کیا۔

تفصیلات کے مطابق نئے آرمی چیف کی تقرری کے اعلان کے بعد مختلف سیاسی رہنماؤں کی جانب سے خیرمقدمی بیانات سامنے آئے۔ سابق آرمی چیف اور صدر جنرل (ر) پرویزمشرف نے جنرل قمر باجوہ کو آرمی کی کمان سنبھالنے پر مبارک باد پیش کی ہے۔

مسلم لیگ ن کے سینیٹر مشاہد اللہ نے کہا ہےکہ جنرل راحیل شریف کا دور بحیثیت سپہ سالا سنہری دور تھا اور یقین ہے کہ پاک فوج ان ہی پالیسیوں کے تسلسل کو برقرار رکھے گی جبکہ اپوزیشن لیڈر خورشیدہ شاہ نے کہا کہ چند ہی آرمی چیف ہیں جنہوں نے توسیع نہیں لی۔

اپوزیشن لیڈر نے اے آر وائی کے پروگرام سوال یہ ہے میں خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ راحیل شریف کی الگ ہی مثال ہے، راحیل شریف نے دہشت گردی کے خلاف جنگ لڑتے ہوئے اپنی مدت ملازمت بہت اچھے طریقے سے  گزاری اور امید ہے کہ نئے آرمی چیف بھی اپنےدور کو بطریق احسن گزاریں گے۔


* ’’ قمرباجوہ آرمی چیف، زبیر حیات چیئرمین جوائنٹ چیفس مقرر‘‘

 


تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے نومنتخب آرمی چیف کے لیے نیک تمناؤں کا اظہار کیا جبکہ  وزیراعلیٰ بلوچستان ثنا اللہ زہری نے کہا کہ جنرل باجوہ انتہائی تجربہ کار اور شاندار شخصیت کے مالک ہیں ساتھ ہی انہوں نے زبیر محمود حیات کو بھی مبارک باد پیش کی۔

 مزید پڑھیں: ’’ نئے آرمی چیف جنرل قمر باجوہ کی خدمات ‘‘


پاک سرزمین پارٹی کے سربراہ سید مصطفیٰ کمال نے جنرل قمر جاوید باجوہ کو چیف آف آرمی اسٹاف کے عہدے پر تقرری کی مبارک بادپیش کرتے ہوئے کہا کہ ’’نئے آرمی چیف کے پاس وسیع تجربہ اور اہلیت ہے، جو پاکستان کی جغرافیائی اور نظریاتی سرحدوں کی حفاظت میں مددگار ثابت ہو گا۔

اسی سے متعلق : ’’ وزیراعظم سےجنرلز قمر باجوہ اور زبیر حیات کی ملاقات ‘‘


مصطفیٰ کمال نے جنرل زبیر محمود حیات کو  چیئرمین جوائنٹ چیف آف اسٹاف کے عہدے پر تقرری کی مبارک باد پیش کرتے ہوئے جنرل راحیل شریف کی خدمات کو بھی خراج تحسین پیش کیا، ساتھ ہی انہوں نے اس عزم کا اعادہ کیا کہ پاک سرزمین پارٹی اور پوری قوم ہر کڑے اور مشکل وقت میں پاک فوج کے شانہ بشانہ کھڑی ہے۔

ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ ڈاکٹر فاروق ستار نے نئی عسکری قیادت کے ناموں کا اعلان سامنے آنے کے بعد نومنتخب آرمی چیف کو مبارک باد پیش کرتے ہوئے اس امید کا اظہار کیا کہ جنرل قمر جاوید باجوہ مذہبی انتہاء پسندوں اور ملک دشمن عناصر کے خلاف سخت سے سخت کارروائی کریں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top