The news is by your side.

پی آئی اے ملازم کی ہلاکت پر سیاسی جماعتوں کا سخت ردعمل

کراچی : پیپلز پارٹی نے پی آئی اے ملازم کی ہلاکت کا مقدمہ چوہدری نثار اور پرویز رشید کیخلاف درج کرنے کا مطالبہ کردیا،طلال چوہدری کہتےہیں ملازمین کوگھر بیٹھے تنخواہ نہیں دے سکتے۔

پی آئی اے ملازمین پر تشدد پر سیاسی رہنماوں نے سخت ردعمل کا اظہار کیا، پیپلز پارٹی نے پی آئی اےملازم کی ہلاکت کامقدمہ وفاقی وزیرداخلہ اور وزیراطلاعات پر ویز رشیدکیخلاف درج کرنےکامطالبہ کردیا،۔پی پی رہنما سعیدغنی کہتےہیں قومی اثاثےکوغیرقانونی طریقےسےبیچاجارہا ہے۔

متحدہ رہنما فیصل سبزواری نے کہا قومی ائیرلائن کےملازمین کو اعتماد میں لیاجائے،تحریک انصاف کےسربراہ عمران خان کہتے ہیں ن لیگ جیسی ظالمانہ حکومت کبھی نہیں آئی،ترجمان پی ٹی آئی نعیم الحق نے کہا توپوں اور گولیوں سےمعاملہ حل نہیں ہوگا۔

شیخ رشیدنےکہاانھیں امید ہے گا کہ پی آئی اےکی نجکاری نہیں ہوگی، اے این پی کے زاہد خٹک نےحکومت ماضی کی غلطیاں دہرارہی ہے پی آئی اے کی نجکاری کامعاملہ قومی اسمبلی میں اٹھائیں گے، سیاسی رہنماوں کا کہناہے کہ معاملات کو مذاکرات کی میز پر حل کرنا چاہئے۔

تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کہتے ہیں کہ حکومت نے پی آئی اے ملازمین کےحقوق کو بلڈوزکیا، کراچی میں ماڈل ٹاؤن کی تاریخ دہرائی گئی، کپتان نےچھ فروری کوملک گیر احتجاج کا اعلان بھی کردیا.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں