شاہ محمود قریشی، فواد چوہدری، احسان مانی، شعیب اختر کی یاسر شاہ کو عالمی ریکارڈ بنانے پر مبارک باد
The news is by your side.

Advertisement

شاہ محمود، فواد چوہدری، احسان مانی، شعیب اختر کی یاسر شاہ کو عالمی ریکارڈ بنانے پر مبارک باد

اسلام آباد: یاسر شاہ کو تیز ترین 200 وکٹیں حاصل کرنے پر سیاسی رہنماؤں اور چیئرمین پی سی بی نے مبارک باد پیش کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق لیگ اسپنر یاسر شاہ کو تیز ترین 200 وکٹیں حاصل کرنے اور 82 سالہ ریکارڈ توڑنے پر شاہ محمود قریشی، احسان مانی، شعیب اختر، فواد چوہدری اور فیصل جاوید نے مبارک باد پیش کی ہے۔

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کرکٹر یاسر شاہ کو عالمی ریکارڈ بنانے پر مبارک باد دیتے ہوئے کہا کہ پاکستان میں ٹیلںٹ کی کوئی کمی نہیں، پاکستان کا نام روشن کرنے والے کھلاڑی قیمتی اثاثہ ہیں۔

آئی جی خیبرپختونخوا نے بھی خیبرپختونخوا سے تعلق رکھنے والے یاسر شاہ کو مبارک باد دیتے ہوئے کہا کہ لیگ اسپنر نے ملک کا نام روشن کیا۔

تحریک انصاف کے سینیٹر فیصل جاوید نے کہا کہ 82 سال پرانا ریکارڈ توڑنے پر یاسر شاہ مبارک باد کے مستحق ہیں۔

چیئرمین پی سی بی احسان مانی نے کہا کہ یاسر شاہ کی پاکستان کرکٹ کے لیے خدمات قابل ستائش ہیں، یاسر شاہ کی مستقبل میں مزید کامیابیوں کے لیے پرامید اور دعاگو ہوں، یاسر شاہ میچ ونر کھلاڑی ہے اور کھیل کے لیے اس کا رویہ شاندار ہے۔

وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے اپنے ٹویٹ میں کہا کہ یاسر شاہ کی پرفارمنس قابل فخر ہے، ان کی کارکردگی پر خوشی ہے۔

سابق اسپیڈ اسٹار شعیب اختر نے بھی یاسر شاہ کو مبارک باد دیتے ہوئے کہا ہے کہ آپ نے بہت ہی اچھا اسپیل کیا آپ اس کے حق دار تھے۔

مزید پڑھیں: یاسرشاہ نے ٹیسٹ کرکٹ کا بیاسی سال پرانا ریکارڈ توڑدیا

واضح رہے کہ یاسر شاہ نے 33 ٹیسٹ میچز میں 200 وکٹیں حاصل کرکے 82 سالہ پرانا ریکارڈ توڑ دیا ہے، تیز ترین 200 وکٹیں حاصل کرنے کا ریکارڈ اس سے قبل آسٹریلوی اسپنر کلیری گریمٹس کے پاس تھا انہوں نے 1936 میں یہ کارنامہ انجام دیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں