The news is by your side.

Advertisement

ملک کے کئی بڑے سیاست دانوں پر بیماریاں حملہ آور

کراچی : پاکستانی سیاستدان کو قومی معاملات کو چلانے کیلئے صحت مند رہنا بہت ضروری ہے لیکن آج کل ملک کے کئی بڑے سیاست دانوں پر بیماریاں حملہ آور ہیں، جس کے باعث وہ اسپتالوں میں داخل ہیں۔

جن ملکی سیاستدانوں پر بیماریاں حملہ آور ہیں، ان میں وزیراعلی پنجاب شہباز شریف، گورنر سندھ جسٹس ریٹائرڈ سعید الزماں صدیقی، مولانافضل الرحمان اور وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار شامل ہیں۔

وزیراعلی پنجاب شہباز شریف

وزیراعلی پنجاب شہباز شریف کی طعبیت اچانک ناساز ہوگئی، انھیں سینے میں بائیں جانب تکلیف کے باعث فوری اسپتال لے جایا گیا تھا جہاں انھیں کچھ دیر سی سی یو میں رکھا گیا اور ٹیسٹ کرائے گئے ، ان کی طعبیت بہتر ہے۔

shahbaz

وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار

وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار بھی لندن میں علاج کی غرض سے اسپتال میں داخل ہیں، ہفتے کے دن ان کی آنکھوں کا آپریشن ہوا تھا جبکہ اب انکا ہرنیہ کا آپرپشن ہونا ہے۔

nisr

گورنر سندھ جسٹس ریٹائرڈ سعید الزماں صدیقی

گورنر سندھ جسٹس ریٹائرڈ سعید الزماں صدیقی گورنر شپ سنھبالنے کے بعد سے بیمارہیں۔ طعبیت ناساز ہونے پر انہیں نجی اسپتال منتقل کیا گیا، گورنر سندھ کو سینے کا انفیکشن کے باعث اسپتال منتقل کیا گیا۔

saedd

مولانا فضل الرحمان

مولانافضل الرحمان کی طبیعت بھی اچانک خراب ہوگئی تھی،انھیں لبلبے میں انفکشن کی وجہ سے اسپتال لے جایا گیا، جہاں انکے میڈیکل ٹیسٹ کروائے گئے، جن کی رپورٹس ٹھیک آئی وہ پہلے سے بہتر ہیں۔

mulana-1

ڈاکٹروں نے مولانا فضل الرحمان کو مزید ایک دو روز آرام کا مشورہ دیا ہے۔

ڈاکٹر عاصم

پیپلز پارٹی کراچی کے صدر اور سابق وزیر پیٹرولیم ڈاکٹر عاصم کینسر اور دیگر بیماریوں میں مبتلا ہیں جب کہ گزشتہ دنوں ان پر فالج کا حملہ بھی ہوا تھا۔وہ بھی اسپتال میں داخل ہیں اور اپنا علاج کرارہے ہیں۔

asim

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں