The news is by your side.

Advertisement

آزاد کشمیر کے حلقہ ایل اے 3 میں ضمنی انتخاب کے لیے پولنگ جاری

میرپور: آزاد کشمیر کے حلقہ ایل اے 3 میں ضمنی انتخاب کے لیے پولنگ جاری ہے، مسلم لیگ ن کی جانب سے صہیب چودھری اور پی ٹی آئی کے بیرسٹر سلطان کے درمیان مقابلہ ہو رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق آزاد کشمیر کے حلقہ ایل اے تین کے ضمنی انتخاب میں مسلم لیگ ن کے صہیب چوہدری اور پی ٹی آئی کے بیرسٹرسلطان کے درمیان مقابلہ ہے، سیکٹر ایف ون گرلز ہائی اسکول پولنگ اسٹیشن پر ن لیگی اور پی ٹی آئی کارکن آمنے سامنے آ گئے، فریقین میں تلخ کلامی کے بعد نعرے بازی ہوئی۔

انتخابی حلقے میں 119 پولنگ اسٹیشنز قائم کیے گئے ہیں، رجسٹرڈ ووٹرز کی تعداد 59494 ہے، ضمنی انتخاب میں 8 امیدوار حصہ لے رہے ہیں، تاہم ن لیگ اور تحریک انصاف میں سخت مقابلہ متوقع ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  لاڑکانہ ضمنی انتخابات، پی پی کو ہوم گراؤنڈ پر شکست کا سامنا

حلقے کے تمام پولنگ اسٹیشنز پر پولنگ کا عمل شروع ہو چکا ہے جو شام پانچ بجے تک بلا تعطل جاری رہے گا، سیکورٹی کے پیش نظر حلقے کے 8 زونز میں 2 ہزار 700 پولیس اہل کار تعینات کیے گئے ہیں جب کہ 61 پولنگ اسٹیشنز انتہائی حساس اور 50 کو حساس قرار دیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ 25 ستمبر کو سپریم کورٹ آزاد کشمیر نے چوہدری محمد سعید کو توہین عدالت کے جرم میں نا اہل قرار دیا تھا جس کے باعث یہ نشست خالی ہو گئی تھی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں