انارکا جوس گردوں اور دل کی بیماری کیلئے مفید -
The news is by your side.

Advertisement

انارکا جوس گردوں اور دل کی بیماری کیلئے مفید

طبی ماہرین کا کہنا ہے کہ انار کا جوس گردوں اور دل کی بیماری کیلئے انتہائی مفید ہے۔

آپ نے سپر فوڈ کے بارے میں سنا ہوگا لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ سپر فوڈ کسے کہتے ہیں اور کونسے پھل سپرفوڈ کے درجے پر پورا اترتے ہیں۔ غذائی ماہرین سپر فوڈ کے طور پر جن پھلوں کو منتخب کرتے ہیں وہ اینٹی آکسیڈنٹ، فائبر، وٹامنز، معدنیات اور دیگرغذائیت سے بھرے ہوتے ہیں ان میں ہماری صحت مندی، لمبی عمر اور بیماریوں سے محفوظ رکھنے کی خصوصیات شامل ہوتی ہیں۔

anar-101

انار کو پھلوں میں ہمیشہ خاص اہمیت حاصل رہی ہے انار چونکہ انتہائی صحت بخش اور بیشمار امراض کے علاج میں استعمال ہوتا ہے یہی وجہ ہے کہ انار کو سْپر فروٹ کے نام سے جانا جاتا ہے۔

anar

 

تاہم حالیہ تحقیق میں ماہرین طب نے اس کا ایک نیا فائدہ دریافت کیا ہے کہ باقاعدگی سے انار کا جوس پیا جائے تو اس سے گردے اور دل کے امراض سے بچا جا سکتا ہے۔

طبی ماہرین کے مطابق اگر کسی شخص کو گردے میں تکلیف ہو تو اس کو چاہیئے کہ وہ باقاعدگی سے انار کا جوس استعمال کرے اس سے ڈائیلسز کی پیچیدگیوں سے بچا جا سکتا ہے۔

kidney

anar-10

علاوہ ازیں اس سے موت کا سبب بننے والے انفیکشنز اور دل کے امراض سے بھی محفوظ رہا جا سکتا ہے۔

انار قلبی نظام کو بھی طاقت فراہم کرتا ہے اور صحت مند بلڈ پریشر کی سطح کو فروغ دیتا ہے، دل کی شریانوں کو چربی سے پاک کر کے خون کے بہاو کو بہتر بناتا ہے کیونکہ شریانوں کی سختی دل کے دورے کا ایک بڑا سبب ہے۔

heart

ماہرین کا کہنا ہے کہ روزانہ اگر نصف گلاس انار کا رس پیا جائے اور ساتھ 3 کھجوریں کھائی جائیں تو اس سے اینٹی آکسیڈنٹس کی خاطرخواہ مقدار حاصل ہوتی ہے جو اسٹروک، فالج اور امراضِ قلب سے بڑی حد تک بچاتی ہے۔

herat

ماہرین کے مطابق اس خوراک سے خون کی نالیوں میں کولیسٹرول صاف کرنے میں بھی مدد ملتی ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں