ایران کے خلاف پابندیوں کا اطلاق کرکے رہیں گے، امریکی وزیر خارجہ pompeo
The news is by your side.

Advertisement

ایران پر پابندیاں‌عائد کرکے رہیں گے، امریکی وزیر خارجہ

واشنگٹن: امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو نے کہا ہے کہ امریکا کی جانب سے ایران کے خلاف پابندیوں کا اطلاق ہر صورت کرکے رہیں گے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق سنگاپور میں میں ایک سیکورٹی فورم میں شرکت کے بعد واشنگٹن واپسی کے دوران میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے پومپیو نے کہا کہ وائٹ ہاوس کے اجلاس میں تہران پر بعض پابندیوں کے دوبارہ عائد کے جانے کی تفصیلات کا ذکر ہوگا۔

پومپیو کے مطابق ایرانی حکومت کسی بھی قسم کے امریکی بینک نوٹ نہیں خرید سکے گی، علاوہ ازیں ایرانی صنعت پر وسیع پابندیوں کا نفاذ عمل میں آئے گا جس میں اس کی قالین کی صنعت بھی شامل ہے۔

امریکی وزیر خارجہ نے واضح کیا ہے کہ تہران پر دباؤ بڑھانے کا مقصد ایران کی ضرر رساں سرگرمیوں کو روکنا ہے، انہوں نے مزید کہا کہ ایرانی عوام اس بات پر ناخوش ہیں کہ ان کی قیادت وہ اقتصادی وعدے پورے کرنے میں ناکام رہی جن کا ان سے وعدہ کیا گیا تھا۔

مزید پڑھیں: ایران کو کسی صورت میں جوہری ہتھیار حاصل نہیں کرنے دیں گے: مائیک پومپیو

واضح رہے مائیک پومپیو کا کہنا تھا کہ ایران یورینیم افزودگی کی مقدار بڑھائے جارہا ہے، امریکا ایران کو من مانی نہیں کرنے دے گا، امریکا یورینیم افزودگی کی ایرانی رپورٹس کا جائزہ لے رہا ہے۔

واضح رہے کہ ایرانی وزیرِ خارجہ بہرام قاسمی نے کہا تھا کہ امریکا ایران کو دھمکیوں کے ذریعے مذاکرات کے لیے مجبور نہیں کرسکتا۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں