The news is by your side.

Advertisement

غریب باپ نے بیٹی کو باکسر بنا دیا

ایبٹ آباد: غریب باپ نے ثابت کر دیا کہ اگر کوئی انسان ارادہ کرے تو اس کا راستہ کوئی بھی کھوٹا نہیں کر سکتا، غریب باپ نے اپنی بیٹی کو باکسر بنا کر سب کو حیران کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق ایبٹ آباد سے تعلق رکھنے والے ایک غریب باپ نے بیٹی کو گھر پر ہی باکسر بنا دیا، بیٹی نے بھی خود کو ہونہار ثابت کیا اور تمغا جیت کر آئی۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق نیشنل گیمز کے دوران باکسنگ میں کانسی کا تمغا جیتنے والی رقیہ نے گھر ہی پر ٹریننگ لی، رقیہ کو باکسنگ مقابلوں کے لیے تربیت والد نے گھر ہی پر دی۔

قوم کی ہونہار بیٹی نے قومی کھیلوں میں پہلی بار حصہ لیا اور کامیابی حاصل کر لی، باکسر بیٹی نے کہا کہ اگر وسائل مل جائیں تو ملک کا نام مزید روشن کروں گی۔ رقیہ نے عالمی ایونٹس میں بھی ملک کا نام روشن کرنے کے لیے عزم کا اظہار کر دیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  ورلڈ جونئیر اسکریبل چیمپئین شپ 13 سالہ پاکستانی عماد علی نے جیت لی

خیال رہے کہ ان دنوں مختلف کھیلوں میں پاکستانی ہر طرف دھوم مچا رہے ہیں، پاکستان کے باصلاحیت باکسر محمد وسیم عالمی چیمپئن میکسیکن باکسر گینگن کو پچھاڑنے کے لیے دبئی میں موجود ہیں، ان کا مقابلہ 22 نومبر کو ہوگا۔

گزشتہ روز پاکستان نے انگلینڈ میں ایک بار پھر ورلڈ جونئیر اسکریبل چیمپئین شپ جیت لی ہے، یہ کارنامہ انجام دے کر پاکستان کے 13 سالہ کھلاڑی سید عماد علی نے اپنے وطن کا نام روشن کر دیا۔

گزشتہ ہفتے اسنوکر کی دنیا میں بھی پاکستان کا نام روشن کیا گیا، یہ کارنامہ عالمی چیپمئن محمد آصف نے انجام دیا، 9 نومبر کو انھوں نے پاکستان کو اسنوکر میں عالمی چیمپئن بنایا۔ اسی طرح 16 نومبر کو پاکستان کو شطرنج کے کھیل میں بھی بڑا اعزاز حاصل ہوا، جب نیپال میں ایشین امیچور چیس چیمپئن شپ میں پاکستانی کھلاڑیوں نے میدان مارا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں